• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • Mamma till Rasmus och Amanda

Någon som vet vad det är för märke på babyskyddet? Fortfarande Mothers Choice?

♥ Rasmus 2007 ♥ BF 8/4 2010 ♥
  • annis83

jag ska också dit på fredag.. :) ni kommer känna igen mig som gående anka.. :)

• lalasmama

nån som vet om de ha barbapapa böcker & vad de kostar?
    har de barbapapa kläder till bebisar?
    nåt annat med barbapapa?

tacksam för svar..
    jag ska dit den 5 november, någon mer?

• Mamma till Rasmus och Amanda
    lalasmama skrev 2009-10-21 12:07:41 följande:
    nån som vet om de ha barbapapa böcker & vad de kostar?har de barbapapa kläder till bebisar?nåt annat med barbapapa?tacksam för svar..jag ska dit den 5 november, någon mer?
    Kläder med barbapappa har dom inte, tyvärr, böcker med barbapappa såg jag inte några sist jag var nere 9 okt. Sen finns det saccosäckar med barbapappa på också, rosa och blå för 299 kr!
    ♥ Rasmus 2007 ♥ BF 8/4 2010 ♥
  • hysteria
    nån som vet om de ha barbapapa böcker & vad de kostar? har de barbapapa kläder till bebisar? nåt annat med barbapapa? tacksam för svar.. jag ska dit den 5 november, någon mer?
    Jag köpte sängkläder, snuttefilt och puzzel med barbapappa.
  • hysteria

Spjälskydd fanns med.
    Linda och Rasmus skrev 2009-10-21 12:24:16 följande:

Kläder med barbapappa har dom inte, tyvärr, böcker med barbapappa såg jag inte några sist jag var nere 9 okt. Sen finns det saccosäckar med barbapappa på också, rosa och blå för 299 kr!
  • LJ2
    nån som vet om de ha barbapapa böcker & vad de kostar? har de barbapapa kläder till bebisar? nåt annat med barbapapa? tacksam för svar.. jag ska dit den 5 november, någon mer?
    pussel fanns med barbapapa, snuttefilt och fleecefilt, finns även sängkläder med dom på , iaf till spjälsäng =))
    o så saccosäckar som nån skrev..
    * 3 underbara busfrön *
  • Cacaoo
    nån som vet om de ha barbapapa böcker & vad de kostar?har de barbapapa kläder till bebisar?nåt annat med barbapapa?tacksam för svar..jag ska dit den 5 november, någon mer?
    fanns även badlakan med barbapappa på
  • Cacaoo
    Loove84 skrev 2009-10-21 10:32:54 följande:
    Hej hej! Någon som vet hur det ser ut med dregellappar? Är välbehövligt nu till sonen som äter upp sina händer :)
    De finns dregglisar (små haklappar) i 3 pack med djurhuvuden på, de finns nere bland bebiskläderna
Svar på tråden Gekås vol 12