• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • Ekorrfamiljen
    littlemisstrouble skrev 2009-10-22 14:25:13 följande:
    var igår på gekås och handlade nästan alla mina julklappar Men FYYYY galet va folk det var, det var nästan mer än vad jag klarar av i folkmängd  Man kom inte fram någonstans och alla hade en glasartad blick och stod som förstenade där man försökte ta sig fram. Jösses jag undrar hur det blir nästa vecka med lov och allt. tur att man inte åker dit då...huuuaaa!
    Utan att säga till mig innan!!?? Tänkte skicka bud ju.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Minivalpen Bf 091103
  • Jenniii
    Tuttan80 skrev 2009-10-22 15:52:39 följande:
    puffar ingen som vet?
    jag va där i månadgs o då fanns det, vet dock inte vad de kostar.
  • Ekorrfamiljen

Kollade bebisskyddet nu. Det är Mother's choice och iaf E-godkänt.. E 44/03 .. nånting.. *minne som en guldfisk* {#lang_emotions_undecided}

• Malo

Gissar att det kommit upp flera gånger tidigare, men orkar inte leta nu. Vad kostar åkpåsarna till vagnar på Ullared? Finns det både med fårskinn eller är det bara fleece inuti?

• Ekorrfamiljen

De med fleece kostar 229:- och de med fårskinn kostar 650-nånting.

• Snuttjulla

*sjunger, hoppas och dansar av glädje* snart ska vi åka... tjoho, som jag längtat... en kompis var där idag, och det var tydligt knökfullt, så det lär ju vara värre imorrn. Men jag ska diiiiit, haha, vad glad jag är. Har handlat matsäck och är snart redo... Så snart ska jag sluta bomba med alla inlägg om frågor...

• Malo
    Ekorrfamiljen skrev 2009-10-22 18:00:46 följande:
    De med fleece kostar 229:- och de med fårskinn kostar 650-nånting.
    Tusen tack för snabbt svar! Då ska jag lugna mig med att köpa åkpåse till dagis...
  • littlemisstrouble
    Ekorrfamiljen skrev 2009-10-22 17:12:01 följande:
    Utan att säga till mig innan!!?? Tänkte skicka bud ju.
    nääe? förlåt jag trodde du hade skickat bud med en annan tös?
    Planering är a och o......
  • längtans tider

Här är en som ska till ullared på söndag :) då blir det tillatt köpa julklappar, och en massa kläder :) Och PANDURO OUTLET!! :) :)

• littlemisstrouble
    JessAnn skrev 2009-10-22 15:22:18 följande:
    Fick tipset av en väninna som var där förra veckan att ställa vagnen någonstans inne i butiken och gå runt med korgarna. När korgarna är fulla tömmaer man bara dom i vagnen. Lättare o komma fram med en korg.
    kan man ju göra jag brukar ställa min vagn där den inte är i vägen och sen gå runt den avdelningen jag är på och plocka på mig saker och sen tömma i vagnen. dock tycker många det är helt okej att blockera gångarna och strunta i om någon kommer fram eller att det blir trängselkaos
    Planering är a och o......
Svar på tråden Gekås vol 12