• Snuttjulla

Gekås vol 12

En fråga bara, om deras köbarometer, varje gång jag tittar på deras hemsida, är den alltid på ingen kö alls, låter ju märkligt. Måste man aktivera den? Webb-kameran kan jag inte se allt, kommer upp ett nytt fönster, men inget mer... Hm...

• Snuttjulla
    Krabbolina skrev 2009-10-16 11:55:40 följande:
    där är mindre än en timmes kö just nu.
    Oj, nu kan jag se...
  • Snuttjulla
    Scrudge skrev 2009-10-16 16:00:11 följande:
    Nu har jag lagt in bilder i bloggen på gårdagens gekåsfynd!pannkakor-med-sylt.blogspot.comOm ni undrar över priser så är det bara att fråga!
    hej... Mycket fint du hittade. Jag undrar vad overallen kostade, den söta med stjärnor...? och de fina prydnadskuddarna gillade jag, vad kostade dem?
  • Snuttjulla
    Ekorrfamiljen skrev 2009-10-20 18:40:04 följande:
    Jo, det hade ju motsvarat mina bensinkostnader för att köpa den själv i Ullared ungefär.
    Ja, usch. har ju lust att fråga vad sjutton de håller på med... men jag är inte så haj på tradera, så jag fattar inte så mycket...
  • Snuttjulla
    Adelisas skrev 2009-10-21 07:28:27 följande:
    någon mer i tråden som ska dit på fredag???
    Jag ska dit. Du kommer känna igen mig; den gravida som ser helt lycklig ut samtidigt som jag kommer se helt sönderstressad ut, för att hinna köpa allt jag vill köpa innan mitt sällskap åker hem. Kommer ha svårt att manövrera mina 3-4 kundvagnar... *planerar att köpa massor*
    Fast det kommer väl bli så, när jag väl är där, kommer jag inte hitta ett dugg jag vill ha... *nervös*Min första gång där...
  • Snuttjulla

*sjunger, hoppas och dansar av glädje* snart ska vi åka... tjoho, som jag längtat... en kompis var där idag, och det var tydligt knökfullt, så det lär ju vara värre imorrn. Men jag ska diiiiit, haha, vad glad jag är. Har handlat matsäck och är snart redo... Så snart ska jag sluta bomba med alla inlägg om frågor...

Svar på tråden Gekås vol 12