• Snuttjulla

Gekås vol 12

Lindie skrev 2009-10-23 13:27:44 följande:
    Finns det någon duobarnvagn på gekås nu? Alltså med både ligg och sittvagns del.
    japp, 2199 kr, och den var fin tyckte jag, kan vara så att skötväska hörde till, vet inte, då jag inte kollade så noga, för vi fick ändå inte med oss vagn hem, så det blev ingen...
  • Snuttjulla
    Annica1 skrev 2009-10-23 17:08:04 följande:
    min syrra ska juh åka till Ullared imorron och ska skicka med en liten lista.. är de nånting ni absolut tycker att man ska ha som är ett riktigt fynd? jag har en snart 4mån pojke
    Jag tyckte att tomtedräkterna var gulliga, och kostar bara 39.95, så det hade jag bett om om jag var du. Sen skulle jag köpa fisher price snigel till bebisen, även om sonen är för liten just nu, är den underbar, gör musik och är sån där klosslåda som är så bra. finns med i ulla-tidningen, nya nr.
  • Snuttjulla

Och jag bara måste säga, att klockan var bara 7, imorse, när folk började köa. HELT vannsinnigt. Blev så stressan, så kvart över stod vi också i kön. vid halv var den förbi hela längan med gula hus, och ja, det var massor med folk.
    Men Åhh, måste jag tillägga, vilken fantastisk personal det finns på det där stället (de flesta) De var så SERVICEMINDED och glada, trots att folk var som gamar.
    Vi lyckades handla 10 stora påsar fulla, och en proppfull ikea-påse med kläder, och jag är riktigt nöjd. Mest nöjd är jag över att sambon är så lycklig och gärna vill åka dit igen, han planerar att vi behöver åka minst en gång i halvåret!!! Nu ska jag sova, ska försöka fota och lägga upp lite fynd snart, kanske under helgen!

• Snuttjulla
    GuteCarra skrev 2009-10-23 13:19:08 följande:
    Någon som vet om dom har lucialinne i strl 86 och sån där luciakrona i tyg?Tomteklänning eller peppakaksdress i strl 56?Dom hade ju så söta i Ellos men eftersom svärmor ska till ullared snart så hade de ju varit billigare att skicka bud med henne. Om dom nu har de vill säga?
    ja, finns lucialinne, staffanslinne, tomteklänning och dräkt, pepparkakskläder tror att priset för alla var 39.95, och lucia- och tärnljus, men inte i tyg. kollade inte pris, brukar köpa på rusta, tärnljusen brukar ikosta en femma där, och jag vet att det är så lätt att de går sönder, med lampor och annat, så en femma, sen kan barnen princip leka fritt med dem...
  • Snuttjulla
    Hemajo13 skrev 2009-10-24 17:36:28 följande:
    Någon som vet om det finns glasmosaik i 1x1cm eller 2x2cm bitar. tänkte ha det på understa hyllan på vårt SNIGLAR skötbord=)
    jag vet inte om det finns där, men panduro har, i massa olika färger, om du vill ha blandat, och inte köpa hur mycket som helst...
  • Snuttjulla
    Lunas skrev 2009-10-27 23:48:45 följande:
    Nån som vet om dom har paketkalender på gekås???
    Jag tittade efter det när jag var där i fredags, men det fanns bara en modell, och ett fåtal kvar just då, men den var så liten att vi köpte ingen. Men det är ju olika med sortimentet från dag till dag. Men jag ska köpa på panduro istället, tror jag. Sen beror det väl lite på om man bara ska små paket, eller i blandade storlekar. Vi hade en sån när jag var liten, med soiffror, och sen ringar där mamma knöt fast paket till den dan som det var, och då kunde ju vissa paket vara lite större, och vissa små... ;-D
  • Snuttjulla
    minisens skrev 2009-10-28 00:44:43 följande:
    Jag ska åka till Ullared den 4/12 äntligen ska handla lite saker till min dotter som nu är 8 månader bla kläder & leksaker hur mycke pengar tro ni jag klarar mig på??2000 räcker de?
    Jag skulle ha mer pengar med mig, om man har möjlighet till det. Vi hade absolut inte tänk handla för så mycket som vi gjorde... *skäms nästan* Men vi hittade så mycket vi kände att vi inte ville välja bort, och vi hade ju råd, bara inte tänkt handla så mycket. Men värst är att vi lätt kunnat handla för lika mycket till, om det hade fått plats i bilen hem, men fick knappt plats som det var, vi satt med grejer iknät i 6 timmar som det var nu... Men det är billigt, och man kan göra riktiga fynd. hur mycket man gör av med är nog beroende på vad man verkligen behöver...
  • Snuttjulla

Jag tyckte inte att leksakerna var så där sensationellt billiga, vissa saker var det såklart jättebra pris på, men inte allt. Jag brukar passa på när stormarknaderna och leksaksbutikerna skickar ut sin julreklam, då handlar jag upp mig. Det brukar vara samma priser som det var på ullared. Så jag köpte inte mycket leksaker, utan jag tyckte det var bättre att satsa på kläderna, allt från ytterkläder, till in på bara mässingen... :) Sen hade de mycket billiga heminredningsdetajer, tex var ramar jättebilliga där nere, så det köpte jag. Lampor och lampskärmar om man behöver sånt... och köksgeråd, det var billigt med.

• Snuttjulla
    trollet1985 skrev 2009-10-30 11:18:23 följande:
    finns der hörselkåpor för barn på gekå? Pris?
    fanns även en billigare variant, för 39.90...
  • Snuttjulla
    Halvblod skrev 2009-11-02 13:58:26 följande:
    Är det någon som varit där nyligen och fått tag på ett riktigt klipp, något som ni verkligen är glada över att ni fick tag på!?Är medveten om att sortimentet ständigt varierar men ändå kul att höra och kanske hålla en extra blick efter!
    Jag är mest nöjd över min jättevarma 3i1-jacka, mina superbilliga värmeljus-lampetter, och våra pannlampor, som vi fick användning för fortare än vad vi trodde. Resten ligger mest nerpackat i väntan på julen, utom min mans kläder, som han är mest nöjd med. han fick massor med snygga kläder för en spottyver... Ja, jo, kom på att jag också är väldigt nöjd över mina scrap-books-väskor, som jag tro kostade 19.90, snarlik på panduro kostar åtminstånde nånstans mellan 100-150...
  • Snuttjulla

tycker att det blev en negativ bild av gekås igår, efter programmet. men det kanske är bra, för var ju lite orolig att det skulle vara smockat med folk jämt nu, efter att det börjat, och alla kom på vilka fynd man kan göra...

• Snuttjulla

Ville Mor skrev 2009-11-03 19:34:25 följande:

Haha, jag själv kan inte sluta tänka på denna

den hade du redan sett såg jag i "Mattiaz tråden".Förstår inte hur man utsätter sig själv för något sådant, pinsamt är det iaf!
    Det var det mest pinsamma jag sett iår, jag fattar inte vad han är för nåt... Men han kommer ju bli en sån där riktig B-kändis nu... *suckar*
  • Snuttjulla
    Peak skrev 2009-11-05 10:26:40 följande:
    har de någon volumaster? (Pris?)Saffran har de inte väl?Ingen som sett sele till barn när de ska lära sig åka skidor?
    de har obhs wolumaster, tror den kostade 350 nåt, kan ha varit billigare till och med, men jag vet att det inte var mer, för den var så mycket billigare än i vanliga affärer... 599 är det billigaste jag sett innan jag var på ullared... :)
  • Snuttjulla
    Jenny90 skrev 2009-11-10 15:49:36 följande:
    Någon som vet vad panellängder kostar? Har dom dockor i enklare variant,pris?
    är det barbie-docksmodellen du är ute efter?
  • Snuttjulla
    Loove84 skrev 2009-11-12 13:35:12 följande:
    9.95:- om jag inte minns fel, under 10:- iaf! Köpte ett paket av varje :)
    det var ju jättebilligt! hur många är det i varje pkt?
Svar på tråden Gekås vol 12