• Thinner

Omföderska: Efter slemproppen gått, när föddes ditt barn?

Som frågan lyder.
    Alltså HUR långt efter slemproppen gått föddes ditt barn?

Mina tankar är så klara nu...
  • Svar på tråden Omföderska: Efter slemproppen gått, när föddes ditt barn?
  • lövet2

Jag har bara märkt av slemproppen en enda gång, och det var när jag väntade min yngsta. Det tog närmare 4 veckor innan förlossningen kom i gång ...

I won´t fight you!
  • Rödstrumpa

Slemproppen gick inte att missa här inte en hel klutt ramla ut men sen tog det 1 v till fastän jag gick och trodde att jag skulle föda barn inom 1 minut... {#lang_emotions_laughing}

• MysTic PrincesS

Slemproppen gick i omgångar under fredag/lördag och han föddes på söndagen

Himlen vill inte ha mig och helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Glamrockare

som omföderska gick ingen slempropp eller vatten förens förlossningen var i full fart. Vattnet o slemproppen gick ca 3 min innan sonen kom ut.

med son nr ett gick den runt 22 tiden på fredagen o sonen är född 16.45 på lördagen.

Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Mamma 0406

Jag vet inte, har aldrig märkt av den.

• Yosa

Slemmisen kom inne på förlossningen då jag redan hade etablerade värkar (båda gångerna jag fött). Nu gälde ju frågan omföderska och min andra förlossning gick slemmisen kanske 6-7 timmar innan han föds

• Camilla85

Slemproppen gick 5 på morgonen och 23.14 på kvällen kom sonen ut till världen!

***Amber 071120, Liam 090223 & bebis i magen BF April-2010***
  • SaraLj

Ca 12 timmar innan förlossningen startat så har slemisen gått vid båda mina förlossningar.

Svar på tråden Omföderska: Efter slemproppen gått, när föddes ditt barn?