• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Finesse
    Bobbenn skrev 2009-11-06 14:34:20 följande:
    Ser man mudden är dom lagom enligt mig Min dotter har velourisar i 92 på idag och där pösar byxan över så mudden inte synd
    ja det är ju bättre mudd på bamse kläderna än på t3b2 kläderna.. jag ska bara behålla ett par av dom rosa.. men eftersom båda sitter typ likadant på henne så känns det som om jag ska lämna tillbaka dom istället.. men det lär ju inte finnas nåt i 104 på bamse då det var på rean.. snacka om stora i-landsproblem
  • puh fantast

Jag köper nästa alltid en storlek större på tröjor och koftor än på byxor. Tycker oftast tröjor och speciellt koftor är mindre än byxorna.

Håller med om att Lindex har små skillnader på sina storlekar, känns som dottern kommer att hoppa över en storlek på deras tröjor, tunikor och klänningar.

• maadicken
    Finesse skrev 2009-11-06 14:01:05 följande:
    ruso: haha ja.. hjälmen är viktig
    och hjälmen matchade ju pingus mössa perfekt
    jättesöt!
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Xgirl83

mortillsju: Såg att du skrev i bildtråden att du inte tyckte Fix-jackan var så varm. Tänk så olika man kan tycka! Det beror ju förstås väldigt mycket på var i landet man bor.

Vi har visserligen förra årets, men jag tycker den är lagom varm nu (utan fleece). Sedan vid minusgrader används ju mest overall för vår del och med fleece i blir den ju varmare.

• Hallontårta

Vad på Lindex idag och skulle kolla efter julkläder, tomtekläder och vanliga. Men de hade ju inga tomtekläder alls ännu! och som vanligt fanns det mycket mer på flicksidan än pojksidan att välja på. :(

• Moonis

Fyndade fin svart vinterjacka till sonen idag, halva reapriset så 124:- fick jag betala för den. Då är man nöjd

• sarismaris
    Moonis skrev 2009-11-07 16:47:17 följande:
    Fyndade fin svart vinterjacka till sonen idag, halva reapriset så 124:- fick jag betala för den. Då är man nöjd
    Halva rea-priset? Nu??
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Moonis
    sarismaris skrev 2009-11-07 17:01:49 följande:
    Halva rea-priset? Nu??
    Japp, hade dom på en del jackor. Va mest flickjackor kvar på båda Lindex jag kollat på men i Hyllinge hade dom några fler pojk kvar. Är inte hemma nu men kan lägga in bild på den sen
  • Buttelina
    Halva rea-priset? Nu??
    jepp hos oss också. stog och höll i ett set med jacka och vindbyxor som skulle gå på 150kr för hela settet
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Hallontårta

Det har de inte haft hos oss! Om jag nu inte missat det alldeles =(

Halva rea-priset? Nu??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9