• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Hallontårta

Ja, det blev ju billigt! :> Han såg dem på datorn och pekade och sa "Diddis". Så det blir nog till att behålla dem! :)

Lejån skrev 2009-11-10 21:53:21 följande:
    Jag skulle kunna ha dem till min lillkille. Hade jag hittat dem i hans storlek hade jag nog köpt, för det priset så!
  • fat2fit

Fraktfritt hos Lindex nu när man handla för mer än 600:- - Fri returer till butiken

;)

• Love Isac
    Buttelina skrev 2009-11-10 19:37:40 följande:
    idag shoppade jag halva reapriset blev två tunikor i julkapp till min mamma för 125kr  ordpris 500 tunika till mig för 80kren muminpyjamas för 50krflera strumpor för 10kr/st ochen body till en kompis för 24kr biiiiillilgt
    *Tummen upp*=0)
  • Finesse
    Hallontårta skrev 2009-11-11 07:12:26 följande:
    Fick du inte byta till större stl heller? Mät och se om det verkligen är en 98:a, annars borde du kunna lämna in den som en reklamation. Vissa kläder de har är jättesmå i storleken, jag fattar inte hur de tänker.
    Nej.. det gick inte.. varken bytesrätt eller öppetköp efter 7 dagar..
  • lindalake

ni som kan om man vill få rabattcheckar så räcker det väl med att ha Lindex clubkort "kontant", jag handlar inte så enormt mycket att jag orkar samla poäng

• Hallontårta

Okej...så tråkigt. För är det samma plagg i samma rea så borde ju inte storleksbyte spela någon roll tycker jag. Bra att du sa det här, jag visste inte heller det!

Finesse skrev 2009-11-11 10:58:12 följande:
  • Hallontårta

Ja, det räcker.

lindalake skrev 2009-11-11 11:04:25 följande:
    ni som kan om man vill få rabattcheckar så räcker det väl med att ha Lindex clubkort "kontant", jag handlar inte så enormt mycket att jag orkar samla poäng
  • charmmiss
    Finesse skrev 2009-11-11 10:58:12 följande:
    jag fick inte heller göra det och då hade det bara gått 2 dagar över tiden, men sen gick jag till en annan lindex butik o där var det inga problem att byta. så testa med annan butik.
  • Hallontårta

Mmm..jag satt också och fundera på om det skulle kunna vara olika. Funderade på hur vår butik skulle göra och jag tror inte de skulle vägra låta mig byta, faktiskt.

charmmiss skrev 2009-11-11 11:05:43 följande:
    jag fick inte heller göra det och då hade det bara gått 2 dagar över tiden, men sen gick jag till en annan lindex butik o där var det inga problem att byta. så testa med annan butik.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9