• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Dallandra

Ang overall eller ej så är det inte ofta det är så kallt här att det behövs. Min tös har Bamses uteställ som jag tycker räcker långt.

Funderar på att köpa pop nästa år, är de lika bra som ryktet säger?

• Dallandra

Kollade svt och hittade deras shop Den har jag helt missat, bruka gå direkt till Bolibompa

• Bobbenn
    Dallandra skrev 2009-11-12 14:17:51 följande:
    Ang overall eller ej så är det inte ofta det är så kallt här att det behövs. Min tös har Bamses uteställ som jag tycker räcker långt. Funderar på att köpa pop nästa år, är de lika bra som ryktet säger?
    Beror nog på vem man frågar. Jag har en pop vinterjacka 3i1 bara. Skulle inte vilja påstå att den är bättre än någon annan jacka. Har en om the peak skaljacka som jag tycker är toppen. Överdragsbyxorna är name it

Regnoverallen är Ellos

Skulle ha köpt pops nya skaloverall men blev avrådd eftersom fleecen går ända ner i ben och ut i armarna på den och blir det då blött där suger fleecen åt sig. Inte så skönt tydligen
    Du får mitt hjärta att sjunga ♪♫ 22/3-08
  • sarismaris

Idag har jag fyndat lite på halva rea-priset. Inte så mycket som jag hade hoppats på, men en del lyckades jag väl skrapa ihop iallafall.. {#lang_emotions_wink}

* Svarta manchesterbyxor, tunika, jeansleggings och ullsockor till stora tjejen.
    * 3 par trosor, velourkjol, Fem myror-pyjamas och Fem myror-nattlinne till lilltösen.
    * Hårfärg+slingor till mej!

Totalt 11 varor för 339 kr. Helt ok, med tanke på att ord pris hade varit över tusenlappen.

Towa 051125 & Ella 080413
  • 2 små prinsessor
    sarismaris skrev 2009-11-12 17:26:33 följande:
    Idag har jag fyndat lite på halva rea-priset. Inte så mycket som jag hade hoppats på, men en del lyckades jag väl skrapa ihop iallafall.. * Svarta manchesterbyxor, tunika, jeansleggings och ullsockor till stora tjejen. * 3 par trosor, velourkjol, Fem myror-pyjamas och Fem myror-nattlinne till lilltösen. * Hårfärg+slingor till mej! Totalt 11 varor för 339 kr. Helt ok, med tanke på att ord pris hade varit över tusenlappen.
    Kul att fynda!

Jag handlade också lite på halva rea-priset igår. En tunika med blommor, samt byxor och hood-jacka i velour med bamse till lilltösen. 140 kronor, jag är nöjd
  • 2 små prinsessor
    sarismaris skrev 2009-11-12 17:26:33 följande:
    Idag har jag fyndat lite på halva rea-priset. Inte så mycket som jag hade hoppats på, men en del lyckades jag väl skrapa ihop iallafall.. * Svarta manchesterbyxor, tunika, jeansleggings och ullsockor till stora tjejen. * 3 par trosor, velourkjol, Fem myror-pyjamas och Fem myror-nattlinne till lilltösen. * Hårfärg+slingor till mej! Totalt 11 varor för 339 kr. Helt ok, med tanke på att ord pris hade varit över tusenlappen.
    Kul att fynda!

Jag handlade också lite på halva rea-priset igår. En tunika med blommor, samt byxor och hood-jacka i velour med bamse till lilltösen. 140 kronor, jag är nöjd
  • Pixxi

Funderar på kupongen.... är det 100:- om man handlar för 300 eller bara 50kr hur mycket man än handlar för

• Jessica24

Jag var inne en sväng på Lindex idag och jag måste säga att det var den sämsta och tråkigaste REA jag varit med om.
    Där fanns ju i stort sett inget alls. Hittade dock en söt rosa tunika )med den lilla musen på) som dottern ska ha i sommar + några strumpor till sonen.

• FrökenFreja

Ni som har koll på Lindex utbud.. Förra året köpte jag ett flertal par med velourtights som jag tyckte var väldigt bra. Nu är de ju förstås för små.. men de har inte velourtights i sortimentet i år va?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9