• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Pixxi
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-11-15 21:48:30 följande:
    Shoppade för dryga 800 till barnen idag och fick 250 kr i rabatt med kupongen, najs Köpte 3 par svarta velourisar, bamse mjukisar, röd bamsetröja, 2 x 2 pack bamse strumpor, 3 pack muminstrumpor och tre tröjor från t3b2. Sen köpte jag tomtedräkter på Åhlens. Gillade deras ifjol då man kan ha dem som pyjamasar sen också inte bara under luciatåget på dagis typ. Köpte även nya tretornstövlar då vädret aldrig verkar bli någe bättre och deras vikingkängor som även om de är vattentäta blir så grymt skitiga. Shoppade lite till mig med under min förmiddagsrajd idag, skönt att få shoppa i lugn och ro, sambon var hemma med grabbsen
     Får man alltså 50 kr rabatt för varje 150 man handlar , 100 kr vid 300 osv, eller hur funkar kupongen ?!

Jag har ingen skrivare, hur gör man då?!
  • Tvillingmamma2007
    Pixxi skrev 2009-11-15 21:58:09 följande:
     Får man alltså 50 kr rabatt för varje 150 man handlar , 100 kr vid 300 osv, eller hur funkar kupongen ?!Jag har ingen skrivare, hur gör man då?!
    Japp man får 50 per varje 150...jadu utan skrivare är man ju rätt körd du kan inte printa på jobb, bibliotek eller hos nån kompis då?
  • Pixxi

Jag ska se om jag kan få ut den nån annanstans. Det är ju lite krångligt.

• Anna i Skåne
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-11-15 21:59:59 följande:
    Japp man får 50 per varje 150...jadu utan skrivare är man ju rätt körd du kan inte printa på jobb, bibliotek eller hos nån kompis då?
    Ah, vad bra. Det var inte så jag uppfattade det när jag läste.
  • Buttelina
    Anna i Skåne skrev 2009-11-15 22:25:52 följande:
    Ah, vad bra. Det var inte så jag uppfattade det när jag läste.
    inte jag heller! det är ju perfekt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tvillingmamma2007

Hehe så uppfattade jag det iaf och så har ju lindex haft förr med. Fast första gången fattade inte jag det heller...men det är ju super! Blir ju 30% om man prickar jämna 150, jag räknade inte så noga men är nöjd med rabatten iaf.

• sunnanå

Kan man alltså kombinera rabattkupongerna även på rean?
    Det står ju ej med andra erbjudanden?

• star67
    Pixxi skrev 2009-11-15 22:01:53 följande:
    Jag ska se om jag kan få ut den nån annanstans. Det är ju lite krångligt.
    annars man kan beställa från nätet och bara skriva koden.
    jag bestälde idag två palagg en för 149 kr och en för 79 kr och totalt blev 129 kr så det är bra. använde två koder 30% och 50:- kr rabatt så det var inte dåligt.
  • sarismaris
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-11-15 22:30:47 följande:
    Hehe så uppfattade jag det iaf och så har ju lindex haft förr med. Fast första gången fattade inte jag det heller...men det är ju super! Blir ju 30% om man prickar jämna 150, jag räknade inte så noga men är nöjd med rabatten iaf.
    Fast jag undrar om det verkligen är menat att det ska va så bra..? För på nätet dras det bara av 50 kr oavsett hur mycke man handlar för..
    Å det brukar ju framgå av texten på kupongen när det är så att det är tex 50 kr per 150 kr. Brukar ju då även stå "100 kr när du handlar för 300 osv"....typ.

Bara att hoppas på att det funkar så för mej också när jag ska handla i butik med kupongen! Stora tösen fyller snart år, så jag tänkte besöka Lindex när jag ska handla presenter {#lang_emotions_laughing}
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Madge

Lindex har amningsbh och gravidstrumpbyxor, har för mig att de gravidtrosor också. KappAhl har gravidtrosor och amningsbh. Det är skitvårt hitta det nu jämfört med hur det var 2007 när dottern föddes.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9