• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • star67
    Madge skrev 2009-11-15 23:57:48 följande:
    Lindex har amningsbh och gravidstrumpbyxor, har för mig att de gravidtrosor också. KappAhl har gravidtrosor och amningsbh. Det är skitvårt hitta det nu jämfört med hur det var 2007 när dottern föddes.
    Ja hittade amnnings bh för 50 kr på en lindex butik ordpris 199kr
  • karmasus

Om man köper tidningen Femina får man en 50-kr att handla för på Lindex.

Internet: U39003

Gäller from 19 november till 31 december

• Mysaaan

Är det någon som har provat strumpbyxor som har lite "support och sharping" som det står på lindex hemsida, "håller in lite"? hur är dom att ha på sig? och håller dom in bra? samt vilka ser mest naturligt hudfärgade ut?

• Buttelina
    karmasus skrev 2009-11-16 12:38:28 följande:
    Om man köper tidningen Femina får man en 50-kr att handla för på Lindex. Internet: U39003Gäller from 19 november till 31 december
    hmm om jag köper på den koden på nätet kan dom väl inte kolla om jag köpt en tidning eller inte {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Skytten75

star67: Vad är det för kod du har för att få 30% rabatt?

Om man hittar ett plagg för 149:- i affären eller på nätet och vill använda kupongen för att få 50 kr. Är de väldig noga med att det är enkrona för lite?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • pipsa
    Skytten75 skrev 2009-11-16 13:30:29 följande:
    star67: Vad är det för kod du har för att få 30% rabatt?Om man hittar ett plagg för 149:- i affären eller på nätet och vill använda kupongen för att få 50 kr. Är de väldig noga med att det är enkrona för lite?
    på våran lindex va dom noga med att skulle vara 150 och inte 149
  • AochJsMamma
    pipsa skrev 2009-11-16 13:42:53 följande:
    på våran lindex va dom noga med att skulle vara 150 och inte 149
    samma här...(GBG Avenyn)
  • karmasus
    Buttelina skrev 2009-11-16 12:58:30 följande:
    hmm om jag köper på den koden på nätet kan dom väl inte kolla om jag köpt en tidning eller inte
    nope =)
    bara att shoppa.
    Gäller from 19 november till 31 december
  • Dallandra

Åh var just inne på Lindex shoponline och de har ju fått in en jättefin zipjacka med matchande kjol (Bamsekollektionen) MÅSTE ha!!!!!
    Hmmm frågan är bara hur jag ska få min man att känna likadant, han tycker att tösen har kläder så det räcker
    Har ni några bra knep ?

• Tvillingmamma2007
    sarismaris skrev 2009-11-15 23:34:05 följande:
    Fast jag undrar om det verkligen är menat att det ska va så bra..? För på nätet dras det bara av 50 kr oavsett hur mycke man handlar för.. Å det brukar ju framgå av texten på kupongen när det är så att det är tex 50 kr per 150 kr. Brukar ju då även stå "100 kr när du handlar för 300 osv"....typ. Bara att hoppas på att det funkar så för mej också när jag ska handla i butik med kupongen! Stora tösen fyller snart år, så jag tänkte besöka Lindex när jag ska handla presenter
    I min butik sa de iaf att det var menat så och de hade tom en tabell som de tittade i för att snabbt se hur mycket rabatt det skulle bli.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9