Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Pinkie skrev 2009-09-30 19:59:40 följande:
    JA!! Nya kuponger hitåt!! Vågade inte vänta med velourisarna, men resten ska jag ha is i magen och vänta med till kupong. Skittaskigt av Lindex att släppa kuponger som går ut vid lön ju!! Har ni spanat in nya Pink Collection på dam?? Åhhh! Såå sugen att beställa, men har stl.problem... *harkel* lr kanske mest ångest över att den stl. jag förmodligen behöver är en stl. större än vad jag vill dra...  Jättesugen på 2 av klänningarna och jag har ju sagt att jag ska köpa till mig själv nu och inte bara till barnen...
    Jag får  lön den 15:e så  för mig passardet  jätte bra att de kommer då någon gång
    Ang pink kollektion så hittade jag oxå en del fint ...... frågan är om jag kommer i  dem eller ej, kanske  ska köpa  så jag kan använda när jag nått mitt viktmål
  • maggan75
    Pinkie skrev 2009-09-30 21:19:46 följande:
    Bra för dig! *muttrar* Själv är jag förresten mammaledig så jag får ju inte lön alls iof... Jag beställde båda klänningarna jag ville ha nu ur Pink Collection och kunde lägga dom på förmiddagens velourbyxbeställning!! Tog den större av dom två storlekarna jag velade emellan... ingen idé att vara optimist... då blir dom ändå bara hängande i garderoben!
    men det är inte bara en fördel med att få lön i samma veva som kupongen kommer, man handlar ju oftast fast man inte behöver.  vilka klänningar blev det ?? jag är ju nyfiken
  • maggan75
    Pinkie skrev 2009-09-30 22:12:44 följande:
    Det blev www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=672...och www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=672...Och från tidigare idag låg  www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=633...och www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=672... i varukorgen, så jag kan matcha min rockiga stil... *hahahaa*
    Fina köp ... jag provede dne blå klänningen idag me nden satt inte bra på mig tyckte den såg ut att vara i glansigt tyg men det var den ju inte  hittade däremot en annan klänning jag ska köpa tyvärr inte i pink kollektion
  • maggan75
    Tina83 skrev 2009-10-01 14:30:46 följande:
    som trinny and susannah sa : man kan ha en klänning i stl 40 o sen ut som en 44, och man kan ha en 42 och se ut som en 38!
    Det var  vist sagt ska jg lägga på minnet när jag köper kläder
  • maggan75
    iAnnaMaria skrev 2009-10-03 22:08:11 följande:
    Min son är också 90. Har 98 på dom. Konstigt det där med storlekar för mina är inte alls för små på honom :O.Och dom sitter ju ganska baggy också. Olika längd på samma storlekar kanske?? Så är det ju med velourbyxorna på lindex...
    Eller så har barnen olika längd på benen .... bara för att barn är lika långa finns det ju andra saker som skiljer  ..
  • maggan75
    Bobbenn skrev 2009-10-12 16:26:22 följande:
    Någon som vet om Kappahl har kvar baggy jeansen med minnie mouse på?
    Jag såg för nån vecka sedan
  • maggan75
    star67 skrev 2009-10-17 13:21:20 följande:
    oj vad ska göra med min dotter?? Jag hade köpt en klänning från lindex när det var rea köp 2 bt för 1, jag köpte en bh till min och var på kassan och hon sa till mig att jag får välja något annat och jag tog snabbt en klänning jag tyckte inte att den var jätte fin men hade inte tid att välja så tänkte bytta den sen. men när jag kom hem min dotter älskade klänningen och nu hon vill ha den hela tiden när trots att den är jätte tunn. de hade jätte många men tror inte att de har nu, men jag vill inte att hon ska ha den den är tunn och det är kalt nu. det är en sånt.www.tradera.com/NY-KLANNING-FRAN-LINDEX-STL-9...#pic
    Det går ju ha tajts/strumpbyxor och långärmad tröja under
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9