Meen! Va typiskt att jag inte beställt än då!! Den har ju legat i outleten sen i förra veckan nångång!
Ja den har ju legat där jätte länge, den röda oxå .... jag beställde 2 lila igår
har en 98 sen tidigare meen var nästan liten så jag köpte 104 och 110 oxå
Måste man visa club kort då man handlar med kupongen? Kan man använda obegränsade kuponger till datumet går ut? (inte samtidigt då)
Ja clubkort måste man visas de drar ju det ..... vet inte hur många gånger man kan använde kupongerna men jag fick ju hem i brevlådan och via mail så då använde jag det
Lyckades faktiskt hindra mig själv från att köpa en massa bara för att det fanns rabatter. Dumt liksom att köpa om det inte behövs saker bara för att det blir billigare, för i längden blir det ju bara dyrare.
och jag handlade bar sånt vi behöver .... ja nästan ivarje fall
Jag hör väl inte någon som försöker övertala sig själv?
He he
Fick ivarje fall ihop vinterkläder till sonen fix jacka och termobyxa, fick jaga termobyxa över hela sverige ............ handskar och mössa...... just det sen blev det trosor och velourisar till tösen ......sen köpte jag julkläder till sonen och bamse tunika till tösen ..så det enda som var "onödigt" var ju egentligen bamse tunikan men den var ju på rea