• Ruso

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Bobbenn skrev 2009-09-21 20:25:40 följande:
    Hittar ju inga strumpor????
    Tror inte det finns strumpor på nätet...konstigt nog... och Bamse har inte kommit in med sina, brukar ju ha matchande. Men i affären finns i alla fall matchande.                                  
  • Ruso
    AnkiFalun skrev 2009-09-22 08:57:36 följande:
    fanns exakt samma mönster på strumpbyxor som den tunikan i lila med bamse i allfall. så det köpte jag :))
    Men, det var väl bara på bebis? eller kommer det till stora med?
  • Ruso
    puh fantast skrev 2009-09-22 12:04:37 följande:
    Det finns många sockar som inte har halkpluttar, men jag är ute efter vita sockar och det hittade jag inte på stan när jag letade.
    Jag köpte i går på lindex i 22/24, men då var det i paket med brun, svart, lime, mörkblå...
  • Ruso
    Bobbenn skrev 2009-09-22 16:23:03 följande:
    Står antihalk men ser inte ut så väl?www.laba.se/product_info.php/cPath/24_73_30/p...www.laba.se/index.php/cPath/24_73_30/sort/2a/...
    De du visade var ju båda antihalk, sista bilden ser man ju "pluttarna" tydligt i form av sjärnor.

Därmot hittade jag på samma sida lite längre ner vita sockar i 22/24 utan antihalk!!! Det var ju det som söktes!

http://www.laba.se/product_info.php/cPath/24_73_30/products_id/1495
  • Ruso
    Bobbenn skrev 2009-09-22 16:53:19 följande:
    Det skrev jag ju men det finns inte antihalk på bilden
    Man ser ju inte under strumpan på första länken, dock syns det ju på andra
  • Ruso
    puh fantast skrev 2009-09-23 12:30:21 följande:
    Det måste vara en person med dåligt minne och taskig läsförmåga som lagt in den auktionen.Någon som vet om de såldes i stl. 86?Brukar bebisoverallerna finnas upp till 86 eller slutar de vid 80?
    Brukar sluta vid 80....
  • Ruso
    Snorky skrev 2009-09-23 12:00:27 följande:
    hoho... www.tradera.com/jattesott-vinteroverall-fran-...meandi??? (ej min auktion)
    Den där auktionen är det tydligen många som anmält då den är vilseledande och olaglig på tradera...undrar bara varför Tradera inte tar bort den!!!

Jag har även mailat säljaren innan och berättat felet och sagt att det är smart att ta bort Me&I...

Det är ju INTE me&I utan den vanliga Lindexoverallen ju!!
  • Ruso
    Pixxi skrev 2009-09-23 15:01:55 följande:
    Dum fråga Hur lång tycker ni en tunika ska vara för att den ska vara lagom?Tycker ni denna är lagom/ liten /stor ?
    För att vara tunika är det där långt tycker jag, det blir mer som klänning, men för just denna är det jättefint! Däremot kan jag nästan tycka den är kort som klänning så jag skulle haft ett par tajts under. Men det är jag, jag gillar att klänningar går en bit under knät, och tunikor från strax under rumpan till mitt på låren.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9