För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Tänk- jag hann aldrig anvädna 25% på hela köpet kupongen! Har väl aldrig hänt förut!!!
Någon som vet om den gröna Bamse tunikan är samma färg som den gröna plyschbyxan (T3B2)? Det står samma namn på färgen, men byxorna ser ju mörkare ut...
Kunde inte låta bli en beställining... alla 3 bamsebodyna till lillgrabben, blir nog bra med body nu när det blir kallare, glad att de går upp i storlek 92! Sedan rosa Bamsetunikan med röda tajts och strumpor till lillflickan...svårt att välja, vill nog ha en tröja också...men då får jag ta det via kupong i kassan
Gratis frakt i alla fall, så jag behöver inte åka till Lindex för att hämta ut denna gång!
Men, det kändes lite fjuttigt med "bara" 50 kr rabatt...försökte mig på 30% på ett babyplagg, och det funkade...helt till jag loggade in, då ville den inte vara med...
Finns inga rabatter allt hos HM nu... den där 50 kronors har jag redan använd, så den funkar inte längre....
Beställde i tisdag och skall hämta paketet i dag - vad snabbt det gick!!
Hm...jag fick paketet i dag, och funderar lite på den nya Bamsetunikan i plycsh... var det inte lite tunn? Har den förra i lila och den är mycket tjockare i kvaliten...hoppas bara den håller sig lika bra!!
Annars var det jättefint, lillgrabben blir nog fin i sina 3 nya bodys - i rött och marin blått, lite omväxling från allt han har i brun, svart, turkost mm... marint är inte en färg han har fått använda så mycket, kanske dags nu!!