Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

iAnnaMaria skrev 2009-09-27 10:24:37 följande:
    Kan man byta ett plagg som man köpt för ett tag sen med lappar och allt kvar men utan kvitto?
    de har blivit hårda med det, så nej, men visst finns det de som gör undantag så testa!! Bara om det är produkter de fortf har i sortimentet dok tror jag...
  • AochJsMamma
    Tina83 skrev 2009-09-27 10:30:20 följande:
    nån som har köpt FIX-jackan för 599 kr?eller den från kappahl för 599?funderar på att köpa någon av dem idag, till min 7-åring. gillar den gröna fix-jackan ,men den är helt slut på nätet och säkert i butik med...men vilken är bäst tro?
    japp, jag har!! Med 30% PLUS 20%kod... Jättefina och verkar kanon, speciellt att det är uttagbar fleece! Har Kappahls det? Hade tagit Lindex om inte...den gröna kan finnas i butik, fanns här i GBG häromdagen iallafall, så kanske även hos dig?
  • AochJsMamma
    Tina83 skrev 2009-09-27 11:54:16 följande:
    tog du den gröna? vadå 30 + 20 kupong? vad får man en 20% kupong ifrån?
    beställde på nätet (tog den röda till slut, men tittade på den gröna). Var 30 % på valfritt barnplagg plus att det fanns en kod som gav 20% på hela köpet, har dock slutat gälla. Gick att kombinera båda.
  • AochJsMamma

fått mail från HM, 10% på hela beställningen pga av att de haft stängt sidan pga tekniskt fel.

10% rabatt* på hela din beställning

Vi vill verkligen be om ursäkt för att vi varit tvungna att hålla Shop Online stängt idag. På grund av tekniskt underhåll har du inte kunnat handla på några timmar och som plåster på såren vill vi nu ge dig som drabbats ett extra erbjudande.

Gör din beställning senast 28/9 2009 och ange rabattkod 8630 så får du 10% rabatt* på hela din beställning.

• AochJsMamma
    Magda78 skrev 2009-09-28 19:42:52 följande:
    Jag prenumererar och har ännu inte fått det numret men det är nog dags här i början av oktober...
    samma här ska bli kul att spana in testet!
  • AochJsMamma

Idag har jag fått mail och sms om att jag inte hämtat ut mitt paket på Lindex, och att jag bara har rätt att göra detta i 11 dagar till...men jag har ju redan hämtat det?? Vad göra? Vad kan ha hänt? Eller ska man bara strunta i det?

• AochJsMamma
    mianf skrev 2009-09-28 20:28:53 följande:
    Jag hade kontaktat affären då de troligtvis missat att registrera att du hämtat paketet.
    ahh, direkt till butiken var ju ett bra alternativ, så gör jag!
  • AochJsMamma

ser att ni snackar om mina älsklings jeans, eller sonens då-...har har 92 på sina och är ca 79 cm lång, sitter som gjutet! ÄLSKAR dem..är ju så fina!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9