Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

måste bara säga...vi har ju till o från "klagat" på att de haft så lite kläder på hemsidan, vad bra att de ändrat! Nu finns ju jättemkt igen, precis som "förr"...ett tag bemödade jag mig inte ens att gå in o kolla för det fanns typ två sidor med pojkbarnkläder o det ändrades aldrig..kul!

• AochJsMamma
    Lantani skrev 2009-10-05 09:18:43 följande:
    Ja jag såg det också.. Så fint. Funderar på om jag inte ska ta en sväng till mitt lindex idag. Vill så gärna ha de lila byxorna i strl 86, de fanns i lördags på mitt lindex, men slut på hemsidan.
    åå de röda sådana har min son, är såå fina!! De lila hade jag inte sett innan..hmm kanske måste ha ett par såna oxå, ser fina ut!! Gillar randiga mumintröjan oxå, o plyschbyxorna..
  • AochJsMamma
    Mamma och Mor skrev 2009-10-06 20:41:56 följande:
    Nu behöver jag lite tips inför jeansköp åt lilla treåriga dottern :)Hon är en rätt så slank tjej med långa ben så var hittar jag jeans med smal passform som sitter bra? Reglerbar midja kan ju vara en fördel.Lindex, Kappahl, Coop, POP? Är öppen för alla förslag, huvudsaken är att jeansen sitter bra och inte hasar ner   Hon har inte blöja längre, så det är inget man behöver ha i åtanke.
    Vissa Nova star modeller (de som inte är fullt lika baggy) och PoPs slim jeans. Finns säkert nåt som motsvarande på större avd, på baby heter de baby slim tror jag.
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2009-10-06 21:29:22 följande:
    köpte något till mig själv för en gång skull den här fina kappanwww.lindex.com/se/Product/Product.aspx...
    fin!!

Har sett en del jag skulle vilj aha, både till mig och till Alex. så ett 30& på hela köpet vore int efel..var länge sen nu väl?? O närmare jul trir jag ju inte de har det, då brukar de väl inte ha så måna rabatter efetrsom folk handlar ändå i julklappar, till julfester etc..så vågar vi tro att det kommer en sån kring mitten av månaden??
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2009-10-07 09:03:19 följande:
    tack!jag har oxå sett en del som jag vill köpa, men denna gång till mig själv, barnens garderober svämmar över Jag tycker de brukar bomba en med rabatter runt jul, var det inte ett år de hade 50% på valfri vara, det var ju vid juletiden.
    ja men just det ja!!! Det stämmer, var inte det förra året? Eller var det året innan...minns att jagköpte en kofta till mormor i julklapp iallafall med 50%..DET vore juinte fel!! Skulle dock vara skönt att ha rabbat på allt vid ett tillfälle, istället för att sprinag till alla Lindex i GBG för att få rabatt på allt.. Får ju kuponger av mamma, bästisen etc..

Sen är jag lite rädd att det jag vill ha från Mumin tar slut...jag frågade igår och då sa de att de inte får börja sälja de nya muminkläderna förrän nästa vecka...men de säljs ju på webben..hur är det hos er??
  • AochJsMamma
    Lantani skrev 2009-10-07 10:32:24 följande:
    Hos oss har de inte börjat sälja nya mumin än. Vågade inte vänta, så igår beställde jag kofta och den svarta tröjan och så köpte jag de röda smala jeansen på lindex när jag var där igår, tror det blir så fint ihop
    ok..kanske oxå ska beställa då...de röda jeansen har vi redan, så fina!
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2009-10-07 12:20:39 följande:
    Jag har för mig att det var i oktober nån sån kupong kom förra året, för jag minns att jag passade på att köpa lite julklappar då även om det kändes lite tidigt.
    hoppas SÅ att du har rätt!!
  • AochJsMamma

Denna köpte jag till Alexander idag, jättefin! Gillar dragkedjorn aoch att det är röd kontrasttråd vid knapparna. Men den är superstor i stl! Köpte först en 86 som han har numer, men den var enorm, så bytte till en 80 och den är oxå stor, men behåller den iaf.

www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx

• AochJsMamma
    star67 skrev 2009-10-08 19:56:14 följande:
    någon har en tips på pippi grerer vill köpa något till födelse dag present?? hon giller pippi eller pussel eller något instrument. någon har en bra tips och var kan man hitta biligare??tack
    gekås Ullared!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9