Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Buttelina skrev 2009-10-28 14:07:59 följande:
    vad är ditt problem? klart man tittar på modellen, hon bär ju klänningen. jag tycker också hon är för smal. varför skulle man vara avundsjuk på en FÖR smal person?

vad f*n har det med saken att göra?
    Håller helt med, man blir ju mörkrädd för vissa människors uppfattning!!
  • AochJsMamma
    sarismaris skrev 2009-10-30 14:45:29 följande:
    Jag ska på bröllop på nyårsafton och måste såklart ha en fin klänning.. Jag är dock ingen klänning- och kjolmänniska.. VAD i hela världen ska jag titta efter för klänning?? På inbjudan står det "klädsel vårdad", så det är väl valfritt vilken sorts klänning man vill ha.Alla tips tages tacksamt emot!! Jag vill helst ha nånting enkelt och hyfsat billigt, med tanke på att jag med all säkerhet inte kommer använda den mer än på just bröllopet..Har tittat lite på den här:www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx...
    jätte, jättefin!!! Den tycker jag du ska ha!! Svårt med val av strumpbyxor till, har lite svårt för hudfärgade egentligen på vinterhalvåret, men till den kanske det vore finast...
  • AochJsMamma
    Bobbenn skrev 2009-10-30 15:18:18 följande:
    Jag är för ful och fet för klänning så jag har inga tips tyvärr men skulle nog ta hudfärgade strumpbyxor iaf
    äsch, det är du säkert inte!! Va snäll mot dig själv, din dotter är ju söt som socker så hon brås säkert på sin mamma
  • AochJsMamma
    Finesse skrev 2009-11-05 23:06:57 följande:
    Nån som kommer ihåg hur mkt velourjacka i rosa med bamse på kostade? och byxorna.. var det ett set eller köpte man det styckevis?
    finns på rea nu, 119 tror jag de tar på rean. Jag köpte en i present i somras oxå, på halva reapriset.
  • AochJsMamma
    Finesse skrev 2009-11-06 08:50:55 följande:
    jo jag vet.. jag köpte det på rean.. men det fanns inga prislappar eller nånting sånt så jag tänkte att dom kanske lurade mig.. men då var det alltså så dyrt.funderar på att lämna tillbaka dom då 92 och 98 är i princip SAMMA storlek hos dom.. jag måste börja köpa 104 till min dotter på 1 å 10..
    jaha du menar så...det hade ju varit höjden av fulhet!! Att sälja ett set som separata delar dyrare..men inget förvånar mig längre...märkligt med Lindex stl..det som är ännu mer märkligt är att när man nämner det för personalen så antingen är de som frågetecken eller så blir de typ stötta..

Man får verkligen kolla har jag märkt..igår när jag kikade på Villervalla tex så skilde det typ fem cm mellan de bägge byxbenen på ett par velourbyxor.. snyggt! O det ska man betala 189 spänn för!
  • AochJsMamma

Anna i Skåne skrev 2009-11-10 10:32:49 följande:

½ reapriset i lindex shop online
    tack för tipset!
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2009-11-10 10:58:55 följande:
    Skulle inte du sluta handla Lindex
    För en gång skull handlade jag till mig själv..
  • AochJsMamma

Ullis 10 skrev 2009-11-10 11:00:06 följande:

Anna i Skåne skrev 2009-11-10 10:32:49 följande:
    Ser inte ut så på priserna? Kod eller?
    drogs automatiskt när man kom till kassan
  • AochJsMamma
    BebeonBoard skrev 2009-11-10 11:23:56 följande:
    Fyndade precis ett par Tretorn gummistövlar för 64,50 och ett 5-pack med MagicMittens för 27,50...
    me too..i stl 25!! Undra när Alex 14 månader kan ha dem! Men kunde inte låta bli för det priset..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9