• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Moonis
    mortillsju skrev 2009-09-21 20:26:31 följande:
    S som fyller tre nu på fredag hojatr alltid om "myyyka byskor" alltså i velour. Mendan M som fyllt 4 bara vill ha jeans, om velour säger han "inte fina" Men han kommer säkert använda dem i vinter. Jag har köpt från meandi till honom och Småfolk, de är liksom mer "ordentliga" . Jag är inte heller ett lila freak men har börjat vänja mig nu så lite lila blir det allt till dottern i höst. Min tjej passar också i färgen och gillar den själv.
    Sonen som är fyra vägrar jeans, knappt med gosiga jeans med mudd får man på honom. Där gäller velorisar för hela slanten.
    Inte mig imot iof.
  • Magda78

Här är velourbyxor = höstplagg! Älskar verkligen dessa mysiga velourbyxor i härliga färger och här är det (ännu) ingen av barnen som har något emot dem - tur för mig! Vi har massor i barnens lådor!
    Sedan är det ju så mysigt under overallen också när vintern kommer.

• Magda78

Strumpor utan halkpluttar är nästan omöjligt att hitta till små fötter. Vet inte riktigt hur de tänker... Kanske Polarn har?

• mortillsju
    Moonis skrev 2009-09-21 20:52:51 följande:
    Sonen som är fyra vägrar jeans, knappt med gosiga jeans med mudd får man på honom. Där gäller velorisar för hela slanten. Inte mig imot iof.
    Härligt när de själva vet vad de vill ha tycker jag . Min kille älskar verkligen alla sina jeans, och det förvånar mig verkligen.
    Ruso skrev 2009-09-21 20:40:50 följande:
    Min tjej har ett par cerisa från Me&I...och de klagar hon faktiskt inte lika mycket på, det hon gillar minst är nog att det är knyt i dem - absolut INGA byxor med knyt är välkomna i hennes garderob
    Så roliga de är S har haft sina ljusrosa från meandi idag. Inte de mest smickrande på henne mon hon älskar dem. Jag ska försöka sy om dem lite så de passar bättre i längd (jag tycker de är för långa och "viker" sig fult nedtill).
  • Anna i Skåne

Nu har jag gjort en miss. SKickat en retur till Ellos och glömt retursedeln. Nån som gjort samma miss? Går det lösa?

• puh fantast

HM hade inga, de hade 2-pack på babyavd. men de i stl 19/21 hade halkpluttar. Hittade ett flerpack på cubus, men då var det en massa andra konstiga färger som jag inte är intresserad av.
    Vet att Lindex har haft tidigare på babyavd. men det blir automatiskt halkpluttar när man behöver 19/21. Ska kolla i butik nån dag, de hade inte öppet i söndags när jag var in på stan.

Ska kolla polarn oxå, det glömde jag helt.

• star67

Anna i Skåne skrev 2009-09-21 22:48:41 följande:

Nu har jag gjort en miss. SKickat en retur till Ellos och glömt retursedeln. Nån som gjort samma miss? Går det lösa?
    ja ringa de så de kan fixa. eller om du har beställd på netet du kan göra det själv. på mina sidor.
  • Wilmis07
    star67 skrev 2009-09-21 22:57:48 följande:
    Anna i Skåne skrev 2009-09-21 22:48:41 följande: ja ringa de så de kan fixa. eller om du har beställd på netet du kan göra det själv. på mina sidor.
    Ja men om man inte har skickat med retur sedlen så kan dom väl inte se vilken paketet kommer ifrån,eller har jag fel....?{#lang_emotions_undecided}
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • star67

vita strumpor finns men med spets jag såg någon stan men vet inte om det var lindex eller kappahl.

• Anna i Skåne
    Wilmis07 skrev 2009-09-21 22:59:50 följande:
    Ja men om man inte har skickat med retur sedlen så kan dom väl inte se vilken paketet kommer ifrån,eller har jag fel....?
    Precis det jag funderar på. Om det står nån avsändare på adresslappen. Åhhh så dumt... Får ringa imorgon.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9