• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Jessica24

Undra om det är VIP-kväll på alla Lindex?!

• Ruso
    Hallontårta skrev 2009-09-20 12:43:45 följande:
    Då kanske de anser att vi inte platsar på en vip-kväll Nej, jag skojade bara...håller med dig! De kunde ha skickat mail, brev eller sms också, det hade de säkert tjänat mer på själva (då de förmodligen skulle ha fått fler kunder)
    Hehe...men VIP måste väl ändå handla om hur _mycket_ man i så fall köper, och inte hur ofta?
  • Jessica24

Någon som vet om det är OK att öppna ett paket med kläder som man beställt och hämtar ut i butiken, och sedan byter direkt till ett annat plagg?

• iAnnaMaria
    Jessica24 skrev 2009-09-20 14:14:53 följande:
    Någon som vet om det är OK att öppna ett paket med kläder som man beställt och hämtar ut i butiken, och sedan byter direkt till ett annat plagg?
    Ja har jag gjort några gånger :)
  • Hallontårta

Jo, kan tycka det med. Därför är det märkligt att de bara delar ut inbjudan i butikerna ;)

Ruso skrev 2009-09-20 13:41:38 följande:
    Hehe...men VIP måste väl ändå handla om hur _mycket_ man i så fall köper, och inte hur ofta?
  • Flox

Någon som vet om den Bamse höst/vinterjackan som finns på Lindex nu (blå-rosa med lille skutt till tjej) är i sådant där gummiaktigt material, dvs som regnklädesgalon, eller om den är i vanligt vinterjacksmaterial?? Det framgår inte riktigt på deras hemsida och p g a foglossning har jag väldigt svårt att ta mig dit och kolla...

• sarismaris
    Flox skrev 2009-09-20 16:48:08 följande:
    Någon som vet om den Bamse höst/vinterjackan som finns på Lindex nu (blå-rosa med lille skutt till tjej) är i sådant där gummiaktigt material, dvs som regnklädesgalon, eller om den är i vanligt vinterjacksmaterial?? Det framgår inte riktigt på deras hemsida och p g a foglossning har jag väldigt svårt att ta mig dit och kolla...
    Det är gummimaterial..
    Towa 051125 & Ella 080413
  • AochJsMamma
    Jessica24 skrev 2009-09-20 14:14:53 följande:
    jag gjorde så igår, hade beställt en fix jacka i 92 eftersom 86 varslut men de hade 86 i butiken..var dock tydligen lite småkrångligt att byta eftersom jag hade fått rabatt ggr 2 (30% plus 20%) men de fixade det ändå, toppen tjejer/kvinnor som jobbar där, serviceminded o kanon! ). Öppnade på plats i kassan o bytte.
  • AochJsMamma

Måste tillägga, de hade stoppat ner gratis vantarna i påsen även om jag hade glömt att skriva i en kod om att få vantarna gratis, sjysst tycker jag!!

• Hallontårta

Finns det en kod om det? ;>

AochJsMamma skrev 2009-09-20 17:44:02 följande:
    Måste tillägga, de hade stoppat ner gratis vantarna i påsen även om jag hade glömt att skriva i en kod om att få vantarna gratis, sjysst tycker jag!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9