• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Helenapena

God morgon!
    Ett tips till alla mammor

Jag hittar tyvärr inte jeansen jag vill tipsa om på hemsidan så jag kan inte länka till någon bild men hur som helst så har Lindex numera sååååå snygga baggyjeans!!!! Dom är väldigt lik Vero Moda´s Only cover jeans men priset är ju hundra gånger bättre!!
    Dom sitter supersnyggt och är exakt hur sköna som helst
    *Tipsar tipsar*

Trevlig helg till er alla!
    Helena

• sarismaris
    Helenapena skrev 2009-09-25 07:52:31 följande:
    God morgon!Ett tips till alla mammor Jag hittar tyvärr inte jeansen jag vill tipsa om på hemsidan så jag kan inte länka till någon bild men hur som helst så har Lindex numera sååååå snygga baggyjeans!!!! Dom är väldigt lik Vero Moda´s Only cover jeans men priset är ju hundra gånger bättre!!Dom sitter supersnyggt och är exakt hur sköna som helst *Tipsar tipsar*Trevlig helg till er alla!Helena
    Tyvärr är de rätt höga i midjan, sånt gillar inte jag... Annars var de snygga!!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Flätad

Någon av er andra Lindexälskare som köpt bamseoverallen till ert /era barn? Vi har haft den andra vintrar och den har funkat finfint även om vi bor i Skåne med slask osv. Nu är hon 3,5 och kanske krävs det lite "Mer"...? Vad tror ni? Vi har redan köpt den och på hemsidan finns den inte alls, är den så populär att den är slut eller har den inte funnits på hemsidan...?

• Bobbenn
    Flätad skrev 2009-09-25 10:06:38 följande:
    Någon av er andra Lindexälskare som köpt bamseoverallen till ert /era barn? Vi har haft den andra vintrar och den har funkat finfint även om vi bor i Skåne med slask osv. Nu är hon 3,5 och kanske krävs det lite "Mer"...? Vad tror ni? Vi har redan köpt den och på hemsidan finns den inte alls, är den så populär att den är slut eller har den inte funnits på hemsidan...?
    Ingen vattenpelare va?

Jag vägrar galon så vi har en Reima och en Me Too
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Hallontårta

KappAhl har fina overaller annars, med vattenpelare. Blir billigare också om du har en 25%-kupong :)

Flätad skrev 2009-09-25 10:06:38 följande:
  • iAnnaMaria
    Helenapena skrev 2009-09-25 07:52:31 följande:
    God morgon! Ett tips till alla mammor Jag hittar tyvärr inte jeansen jag vill tipsa om på hemsidan så jag kan inte länka till någon bild men hur som helst så har Lindex numera sååååå snygga baggyjeans!!!! Dom är väldigt lik Vero Moda´s Only cover jeans men priset är ju hundra gånger bättre!! Dom sitter supersnyggt och är exakt hur sköna som helst *Tipsar tipsar* Trevlig helg till er alla! Helena
    Vad kostar dom?
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-09-25 10:18:40 följande:
    KappAhl har fina overaller annars, med vattenpelare. Blir billigare också om du har en 25%-kupong :)
    dom är jättefina! Ganska hög vattenpelare oxå, så vattentäta och andas, samt som du skriver 25% billigare med kupong ( som de för övrigt ÖSER över en just nu.. )
  • Hallontårta

Ja exakt. :) Jag köpte jacka och byxa i samma serie, ångrar att jag inte köpte overallen också! Den vågar jag inte köpa nu när jag redan handlat så mkt

AochJsMamma skrev 2009-09-25 10:46:44 följande:
    dom är jättefina! Ganska hög vattenpelare oxå, så vattentäta och andas, samt som du skriver 25% billigare med kupong ( som de för övrigt ÖSER över en just nu.. )
  • Hallontårta

Har någon av er handlat på H&Ms webshop och betalt med kort? Det står att pengarna dras då paketet skickats, nu är det skickat men inga pengar dragna. Detta var det drygaste jag varit med om! De har ändrat leveransdatum 4-5 gånger och varje gång har jag aktat mig för att handla ifall de drar pengarna, men så har de skjutit fram leveransdatumet. Nästa gång ska jag betala med faktura...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9