• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Pixxi

Dum fråga {#lang_emotions_embarassed}

Hur lång tycker ni en tunika ska vara för att den ska vara lagom?

Tycker ni denna är lagom/ liten /stor ?

• Moonis
    Pixxi skrev 2009-09-23 15:01:55 följande:
    Dum fråga Hur lång tycker ni en tunika ska vara för att den ska vara lagom? Tycker ni denna är lagom/ liten /stor ?
    Den känns mer i längd som en klänning tycker jag. Mitten på låren kan funka för en tunika
  • Pixxi

pinsammt{#lang_emotions_embarassed}, jag trodde den skulle sitta som en klänning.

• Moonis
    Pixxi skrev 2009-09-23 15:17:27 följande:
    pinsammt, jag trodde den skulle sitta som en klänning.
    Hon har lite att växa i om inte annat
  • Bobbenn
    puh fantast skrev 2009-09-23 12:30:21 följande:
    Det måste vara en person med dåligt minne och taskig läsförmåga som lagt in den auktionen.Någon som vet om de såldes i stl. 86?Brukar bebisoverallerna finnas upp till 86 eller slutar de vid 80?
    86
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-23 11:31:48 följande:
    nån som vet om de lila/rosa bamsekläderna kommit in i malmö?
    Har du kollat på entre??
  • Ruso
    Pixxi skrev 2009-09-23 15:01:55 följande:
    Dum fråga Hur lång tycker ni en tunika ska vara för att den ska vara lagom?Tycker ni denna är lagom/ liten /stor ?
    För att vara tunika är det där långt tycker jag, det blir mer som klänning, men för just denna är det jättefint! Däremot kan jag nästan tycka den är kort som klänning så jag skulle haft ett par tajts under. Men det är jag, jag gillar att klänningar går en bit under knät, och tunikor från strax under rumpan till mitt på låren.
  • Pixxi
    Ruso skrev 2009-09-23 16:14:47 följande:
    För att vara tunika är det där långt tycker jag, det blir mer som klänning, men för just denna är det jättefint! Däremot kan jag nästan tycka den är kort som klänning så jag skulle haft ett par tajts under. Men det är jag, jag gillar att klänningar går en bit under knät, och tunikor från strax under rumpan till mitt på låren.
    Jag tycker också att den ser kort ut. Jag tror att jag använder alla tunikor som klänningar på min lilla. Har nog inte förstått det med tunikor riktigt{#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9