• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Pixxi
    Monster tjejen skrev 2009-09-23 21:11:33 följande:
    Jag kan meddela er med lite inside info att det kommer jättesöta barnklänningar ut i butik snart :). Festklänningar, till vardag, jul och nyår
    Berätta mer
  • leabus
    Ruso skrev 2009-09-23 21:08:20 följande:
    [citat]
    Tack så jättemycket för hjälpen! Ska kolla runt lite men det lutar nog åt det sista förslaget tror jag!
  • Moonis
    Monster tjejen skrev 2009-09-23 21:11:33 följande:
    Jag kan meddela er med lite inside info att det kommer jättesöta barnklänningar ut i butik snart :). Festklänningar, till vardag, jul och nyår
    Ser att det kommit en ny jätte söt på deras sida

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=6733797&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361
  • Monster tjejen

Det kommer en grå med slät grå överdel, midjandelas av med ett rosa band, "kjol"delen är grått undertyg med lite grått tyll över.

Den andra är svart med blommor på, liknar en damklänning Lindex hade i våras/somras. (fodralklänning med rosa aktig rosor på)
    Barn klänningen är förstår en fodral ;)
    Utan mycket fint veckad under bröstlinjen så den blir fint klockad

• Monster tjejen

Moonis: Ja det va ena jag menade :) Härligt att dom e tidiga ut på hemsidan.

• Ruso
    leabus skrev 2009-09-23 21:15:33 följande:
    [citat]Tack så jättemycket för hjälpen! Ska kolla runt lite men det lutar nog åt det sista förslaget tror jag!
    Ja, det är fint! Hade inte sett själv att det fanns body i den färgsamansättningen!
    Så kan ju den som får gåvan välja själv om hon vill köpa typ lila eller cerisa byxor eller använda jeans eller annat. Jag skulle uppskatta den gåvan!
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-23 17:27:30 följande:
    men det är väl skitsamma! spelar ingen roll vad butiken tänkt att det ska vara för nått plagg. många ggr har barnen klänningar som tunikor sen. ibland köper jag tunikor i en strl för stor för att ha som klänning först och sen tunika
    Amen Butte...då e det på tiden med ett besök tycker jag!!=0)Jättemassa shopping på ett och samma ställe ju...god mat oxå...Mycket möjligt att dem har bamsekläderna där,dem brukar vara ganska kvicka med nyheter!
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2009-09-23 22:02:19 följande:
    Amen Butte...då e det på tiden med ett besök tycker jag!!=0)Jättemassa shopping på ett och samma ställe ju...god mat oxå...Mycket möjligt att dem har bamsekläderna där,dem brukar vara ganska kvicka med nyheter!
    haha jag vet fattar inte varför jag inte varit där
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • pipsa

hur länge dröjer det när man beställer fårn lindex?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9