Matstol med "bricka"
jag behöver köpa en matstol till lilla tjejen,, men vill ha en sån som har matbricka eller vad det kallas,stolen måste vara stadig och inte för dyr.
Har ni några förslag?
jag behöver köpa en matstol till lilla tjejen,, men vill ha en sån som har matbricka eller vad det kallas,stolen måste vara stadig och inte för dyr.
Har ni några förslag?
jag har ju självklart funderat på den ,, men har inte kännt på den än ,,är den verkligen stabil?, vill att den ska stå stadigt på golvet utan risk för att den tippar om nån kommer åt den .
puffar
Ikeas antilop är absolut stadig. Benen pekar snett utåt, det finns ingen risk att den välter (däremot slår man väldigt lätt i tårna eftersom benen är längre ut än man tror). Otroligt prisvärd! Det finns en uppblåsbar kudde man kan ha om barnet är litet också. Massor av restauranger och caféer har den om du vill känna på den men har långt till IKEA.
Piff o Puff skrev 2009-09-04 10:39:48 följande:
Ikeas är toppen och trillar inte.
empresskaren Om den på Mc Donalds tappade sina ben så är det för att piggen som låser benen inte sitter på rätt ställe. Lika med felmonterad benen sitter där dom ska om piggarna går in i sina hål i sitsen.