• Anonym (vad?)

Vad var det som just hände!?!?

Alldes nyss när jag satt här vid datorn, blev det alldes svart, jag skakade, "låg" i datorstolen och "vaknade till" när telefonen åkte ner i golvet, vet inte vad som hände, jag kände att jag låg å skakade men det har aldrig hänt förut?

Någon som vart med om detta !?

• Svar på tråden Vad var det som just hände!?!?
  • Frank

Ring sjukvårdsupplysningen. Epilepsi? Svimning? Låter som något som bör kollas upp i alla fall.

• Joel2005

Har du svimmat ??? Epelepsi?? Ring sjukvårdsupplysningen och prata med dom, du kanske behöver åka och kolla dig

• mamma2kids

oj,låter som epilsepsi eller sockeranfall.kanske blodtrycksfall?

• Anonym

Är du sjuk?
    Frisk?
    Gravid?
    Ätit och druckit bra?

Och ring din vårdcentral ist för sjukvårdsupplysningen.

• Anonym (vad?)

Anonym (J) skrev 2009-09-04 10:35:20 följande:

epileptiskt anfall ?
    om det vore epilepsi borde väl detta ha hänt tidigare också ?
    Detta är första gången.
    Jag har svimmat en gång förut men då var det för jag reste mig för fort.
    Anonym skrev 2009-09-04 10:37:44 följande:
    Är du sjuk? Frisk? Gravid? Ätit och druckit bra? Och ring din vårdcentral ist för sjukvårdsupplysningen.
    Inte sjuk, inte gravid, har inte ätit eller druckit än,
  • Anonym

Instämmer med andra här - ring sjukvårdsupplysningen eller din vårdcentral! Här är det nog ingen som kan ge dig konkreta svar. Och om detta aldrig hänt tidigare så bör du kolla upp det - åtminstone rådgöra med sjukvårdspersonal.

• Lorelei

Någon gång ska ju vara den första, som svar på att det borde väl ha hänt tidigare...

Ring sjukvårdsupplysningen.

• Anonym (vad?)

Men det känns så fånigt att åka in å kolla upp det, för jag vet inte.. det känns som att det var en dröm, jag vet inte vad som hände, trodde först att jag somnade vid datorbordet för det var så de kändes,

å när jag "vakna till" och satte mig upp igen kändes de först pirrigt i kroppen, sen var det helt vanligt, inte trött eller något utan jätte pigg.

Jag funderar på att ringa min mamma, hon jobbar på akuten, men vad ska jag säga ?
    Jag vet ju lixom inte vad som hände, som tur var sov sonen just då.

Känner mig så orolig att det kanske ska hända igen, å jag ramlar å slår i nånting å sonen är här.

Usch känner mig mer orolig nu när alla tycker de ska kollas upp än innan.
    Så rädd att det ska vara nånting fel.

• Anonym
    Anonym (vad?) skrev 2009-09-04 10:42:00 följande:
    Anonym (J) skrev 2009-09-04 10:35:20 följande: Inte sjuk, inte gravid, har inte ätit eller druckit än,
    Ok.

Har du gjort nått ansträngande eller bara suttit still?

Ät och drick lite, blodsockret kan vara lågt.

Matt i kroppen?

Oavsett, så ring din VC och förklara vad som hänt och vad du gjorde när det hände.

Diabetes i familjen?
Svar på tråden Vad var det som just hände!?!?