Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

vi i linköping 1

Kankse man ska ta o kasta sig in i fl träsket igen?! Med risk att bli beroende igen. :-P Howdy folks!!!!

• Marayah

Cicci och Ewa: Tack!! Ska försöka hänga på men måttligt. Visserligen så e man ju fb beroende nu då istället. Hehe!

• Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-09-17 08:34:57 följande:
    blääääää idag ska jag hålla mig borta från allt vad folk heter, vaknat på fel sida o bara hatar världen..
    Inte bra!! Jobbigt med såna dagar!
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-17 12:28:10 följande:
    idag är en ren skit dag här, mkt tänkande och de gör en så nere som de bara går...Men har hunnit med att möblera om vardagsrummet, på älsklings begäran och så har Alma och ja varit ute och lekt i parken... nu är de snart dags för mat.. få se vad vi ska roa oss med i em.. känner för att dra täcket över huvudet , till på köpet börjar man bli förkyld med.... denna dag suger fett...hoppas ni andra har en trevlig dag
    Jobbigt vännen!!! Har du sett at jag messat dig då?

Här har vi vart en sväng på us för att hjälpa sambons kusin o passa hennes tvillingar när hon var in på en undersökning med äldsta tjejjan!
  • Marayah

Tessan: Åhh sötingen!!! Grattis igen! Längtar tills jag får se den lille skrutten.

• Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-17 20:19:18 följande:
    Går väll över nån gång typ.. japp men pengarna är tyvärr slut.. hoppas de gick bra på sjukan...
    Ja då de gick fin fint. Passade ju små skruttarna som e så gulliga. O så hade ja med en Filip som var överallt. PÅ tre sekunder så var han på ett annat ställe.
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 22:09:30 följande:
    Tack! pappan har mycket stora händer. Jag vilar så fort han sover nu medans min man är hemma. Sen får det blir vila när Elin sover.

Tack! Se till att ni blir friska bara så får ni komma ut och gosa med han.Tack även till alla er andra! Han är så underbar och vi mår så bra.
    Ja det måste vi verkligen... Bara inte ja åker på skiten oxå. Mitt öra börjar nu igen så de känns att det är nått på G. Susar och är dovt. Hoppas bara presenterna passar till mini. Köpte kort idag. Sååå gulligt!! Kraam!!!
  • Marayah

Här blir det till att ringa vc, Filip har haft hemsk hosta och är fortfarande hes. "Nattkraxet" brukar ju släppa på morronen, men inte idag. Så ja undrar om han inte fått Halsfluss iaf. Har vart i munnen och försökt se något men de e inte de lättaste på en ettåring minsann. Tyckte ja skymtade vita prickar i halsen på honom... Inte bra!! Nu e de dags att gå till skolan då..

• Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-18 08:14:48 följande:
    Fy då stackars killen., hoppas de går bra och att du får tid på vc... här är de snorigt och dant inte sovit mkt inatt och arvid är gnällig hela tiden och kommer inte till ro om han inte får mya knä... Men vi ska ner till falerum och se om de finns några varmare skor till arvid och alma , de stora har redan.... sen vet ja inte mer.. joo ska betela en åkpåse som ja vunnit på tradera...
    Det jobbiga e ju att han håller ju på o hostar på natten bara. Sen verkar de typ nästan bra på dagen.. Dom ska iaf ringa upp från vc vid fem över halv. Ja ska dit så e de bara. Om inte annat så vill jag har något för hostan o så. Men idag är han lite mer rosslig o så en tidigare dagar så då går vi.
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 08:20:04 följande:
    sänbder lillen många krya ppå dig kramar.här är vi lyckligtvis friska ännu,fast maken har halsont sedan ca 1 vecka
    Han tackar.
Svar på tråden vi i linköping 1