Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

vi i linköping 1

Firstandhappy skrev 2009-10-06 23:03:48 följande:
    hahahahah snacka om att läsa fel, tänkte när du sa dina päron, bokstavligen på frukten päron på ett träd och om du hade varit ute i trädgården o tagit ett päron o mätt temperaturen på det... wohahaha snacka om trött... stolle tyckte jag, mäta tempen på päron... ja så det kan bli...Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:00:28 följande:
    same here.... gillar hösten..o sommaren... o våren med förstås... ja ja allt har sin charm...
    Hehe! Så det kan bli ibland. Ja som e van med tidiga vintrar e överlycklig att bo här nere där man knappt har någon vinter, men ja HATAR verligen slasket..

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:03:30 följande:
    Ja, som sagt, du är välkommen hit du med på torsdag Ska vi skippa morgondagen?
    Vi tar torsdag istället. Blir bra det.
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:09:44 följande:

Jag pluggar heltid på distans via moaskolan.
    Samma här.
  • Marayah
    playmate86 skrev 2009-10-06 23:12:48 följande:
    vilken utbildning och vilken termin... jag går sista terminen fick tyvärr avbryta praktiken nu på ögon på grund av hotande förtids börd eller vad nu förlossningen skrev på sjukskrivningen.. har gjort klart min teori väntar bara på mina betyg
    Läser sjukvård och omvårdnat plus att ja validerar tre ämnen. Så ska ja på sjukvårds praktik v 45 på avd 103 mag och tarm. Harn egentligen gjort klart mina studier enligt de poäng man ska ha denna termin. Men ja e beviljad en till så ja ska läsa barn och ungdomssjukvård nästa och göra en praktik inom detta med. Så ska ja se om ja kan läsa upp matte osv nästa termin med så ja får 100% studier..

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:11:45 följande:
    Ok. Då kan jag koncentrera mig på att plugga hela dagen imorgon då
    Så kände jag med. Känns som de börjar bli knapert med tid igen.
  • Marayah