Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

vi i linköping 1

Firstandhappy skrev 2009-10-06 23:03:48 följande:
    hahahahah snacka om att läsa fel, tänkte när du sa dina päron, bokstavligen på frukten päron på ett träd och om du hade varit ute i trädgården o tagit ett päron o mätt temperaturen på det... wohahaha snacka om trött... stolle tyckte jag, mäta tempen på päron... ja så det kan bli...Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:00:28 följande:
    same here.... gillar hösten..o sommaren... o våren med förstås... ja ja allt har sin charm...
    Hehe! Så det kan bli ibland. Ja som e van med tidiga vintrar e överlycklig att bo här nere där man knappt har någon vinter, men ja HATAR verligen slasket..

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:03:30 följande:
    Ja, som sagt, du är välkommen hit du med på torsdag Ska vi skippa morgondagen?
    Vi tar torsdag istället. Blir bra det.
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:09:44 följande:

Jag pluggar heltid på distans via moaskolan.
    Samma här.
  • Marayah
    playmate86 skrev 2009-10-06 23:12:48 följande:
    vilken utbildning och vilken termin... jag går sista terminen fick tyvärr avbryta praktiken nu på ögon på grund av hotande förtids börd eller vad nu förlossningen skrev på sjukskrivningen.. har gjort klart min teori väntar bara på mina betyg
    Läser sjukvård och omvårdnat plus att ja validerar tre ämnen. Så ska ja på sjukvårds praktik v 45 på avd 103 mag och tarm. Harn egentligen gjort klart mina studier enligt de poäng man ska ha denna termin. Men ja e beviljad en till så ja ska läsa barn och ungdomssjukvård nästa och göra en praktik inom detta med. Så ska ja se om ja kan läsa upp matte osv nästa termin med så ja får 100% studier..

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:11:45 följande:
    Ok. Då kan jag koncentrera mig på att plugga hela dagen imorgon då
    Så kände jag med. Känns som de börjar bli knapert med tid igen.
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-10-07 08:28:02 följande:
    du läsre också distans va? genom vilken skola... ja börjar få lite bråttom
    Japp ja läser på distans på Moa skolan.
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-07 14:10:49 följande:

Japp Sitter just nu med socialt behandlingsarbete Är väldigt intressant när jag väl nu har fattat hur jag ska göra..
    Ja skulle med vilja läsa behandlingsassistent, men något säger mig att läsa klart detta o sen jobba lite.
  • Marayah
    Lövings skrev 2009-10-07 16:19:28 följande:
    Hej =)Hoppar in här lite=9Lisette, 23 år och bor i Svartmål, ca 2,5 mil söder om Linköping.Bor här med min man (gifte oss 1 aug) och våra två hundar=) Pluggar för tillfället inne i Linköping=)Verkar vara väldigt många här inne som studerar, vad studerar ni till?Mvh Lisette
    Wellcome.
    Undersköta is tha shit.
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-07 20:37:40 följande:

Det är samma för mig..jag behövde ingen praktik i social omsorg o inte nu heller i social behandlingsarbete, eftersom jag jobbat som undersköterska så länge.Men vill jag ha praktik så får jag det, kan ju iofs vara ganska bra för då kan man ju kanske få in en fot där..får se hur jag gör.
    Jag behöver heller inte läsa vissa ämnen och behöver heller inte en av praktikerna då jag jobbat med gamla. Men nu blir det sjukhuspraktik i slutet av året. Me like!!!
  • Marayah
    Lövings skrev 2009-10-07 22:12:38 följande:
    va kul=)Jag pluggar också att j9obba inom vården.Jag studerar till sjuksköterska på hälsouniversitetet, 2:a terminen.Vad har ni varit ute på för praktiker då??Än så länga har jag bara varit ute på neurologiska kliniken men ska nu,innan jul ut på BVC!! sks bli kul=)
    Åhh! Bvc, så kul.. Jag ska ju rikta in mig på barn och ungdomssjukvåd jag. Men denna praktik ska jag vara på avd 103, mag och tarm.
  • Marayah
    guided skrev 2009-10-08 20:26:51 följande:
    Hej hej! Jag hoppar in mitt i allt o tänkte att jag kanske kunde hänga här lite med er! Jag bor visserligen inte i Linköping men min sambo är från Linköping o vi har planer på att flytta upp inom en snar framtid så jag tänkte att jag kanske redan nu kan hitta vänner o andra mammor!Jag heter Sophie o har en dotter, Agnes, som blir 6 månader om några dagar. Vi bor för nuvarande i Malmö.
    Välkommen.
    Ju fler desto bättre.
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-10-08 22:04:15 följande:
    det hoppas ja me på att göra! Ja får börja med att läsa om hela gymnasiet... 2350 poeng får ja snällt skrapa ihop på gymnasienivå..mina betyg har tydligen blivit för gammla.....
    Visste ja inte att betyg kunde bli. Konstigt må ja säga. Hrrm...
Svar på tråden vi i linköping 1