Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

vi i linköping 1

Fru T skrev 2009-10-09 08:27:52 följande:
    ja har samlat betygsdokumen ten tidigare, tydligen får inte dom betygen va äldre än 8år när man vill läsa igen... ja orkar inte riktigt förklara för ja förstår inte riktigt själv...Ja måste iallafall läsa om hela gymnasiet för att få ett slutbetyg å kunna söka högskola...
    Jaha, på så vis.. Då e de ju så för mej med i år. Är 8 år sen jag slutatde gymnasiet. Hade med bara samlat betygsdokument från gymnasiet. Hrrrm, måste kolla upp de där.
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-10-09 12:36:58 följande:
    men slutbetyg har man väl hur länge som helst va??
    Det låter ju mest logiskt.
  • Marayah

Välkomna ni nya. Här är en till långflyttare. Men inte så långt som ume. Bodde i Ånge(Sundsvall). Fast numera vet väl alla vart Ånge ligger tack vara Takida.

• Marayah

Nån om intresserad av en fika i slutet av veckan???

• Marayah
    drever skrev 2009-10-12 01:29:07 följande:
    jag vill alltid ha fika grannen :D hej alla förästen!
    Hihi, det vet ja ju. :P Var du vaken än den tiden, eller hade du matat hugobossen?? Fast du e ju en nattmänniska.

Så vilken dag passar bäst och vart, ikano, stan eller hemma hos någon???
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-10-12 08:43:15 följande:
    ni kan ju alltid komma till mig
    Hehe!! Får se om jag får med mej hela skocken ner då, annars så kan ja bidra med resan till dej om du gärna vill komma o fika med oss. Kanske hämta dig eller nåt.
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-10-12 08:53:24 följande:
    va gooo du är då... låter mkt trevligt, kan skicka ett sms sen när ja vet hur almas inskolningstider blir och så..
    Kalajs!! Vill juh att du ska med. Nu ska ja skyyyynda mig lite. SKa vara på skolan kl 10. Har just kommit från duschen så de känns lite stressa.
  • Marayah

Hej hopp. Nu är man just hemkommen från Validering på skolan. Gick kalas. Skit skojj ju.
    När ja kom hem nu så hade ja fått brev från kommunen. Nu har tydligen influensa vaccinet kommit till skolan. Hur ställer man sig till en vaccinering av Marko då??? Känner mej lite vilsen i pannkakan må ja säga. Vet inte ett dugg om detta. :S

Annapanna: Klart du ska med o fika vettja.

Vi gör såhär då. Förslag på dag och plats så tar vi tiden sen..

Fika på stan, Fika på ikano?
    Torsdag, Fredag?

• Marayah
    Fru T skrev 2009-10-12 13:31:31 följande:
    ursch svårt det där... ja e glad ja inte behöver ta nåt sånt beslut för min groda.. Mannen är högprioriterad så han kommer erbjudas snart men han vet inte om han ska ta sprutan heller, det är ju faktist ett nytt å relativt oprövat vaccsin och innehåller dessutom kviqsilver!
    Näe de e skit svårt. Men samtidigt känner man hur blir det med de små som inte får något vaccin. Som tex Filip... Måste nog ta o läsa på lite om det där.
Svar på tråden vi i linköping 1