Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 22:08:25 följande:

Ok. Smsar du en tid?
    absolut... eller om vi ska bestämma nu att om jag kan komma direkt efter jag lämnat wille vid 9... så kanske halv 10 eller nåt??
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-10-06 22:04:03 följande:
    ja gillar matta så det ska nog gå bra, tycker mindre om sånna där ämnen som man ska läsa å skriva i
    jag gilar sånna ämnen med...
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 22:21:58 följande:
    Ja, blir bra, lämnar mina barn 8.30, så jag är hemma.
    kalas då bokar jag in mig hos dig då..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-10-06 22:45:57 följande:
    Ang matte så hade jag typ vg och mvg på de första proven, men sen så satt jag med en tjej som bara surrade o då var ju ja inte sen att haka på o surra, så de blev ju som det blev med det. Hahah!! Asså, hur blir det imorgon???
    de flesta bokade väl av...
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 22:47:10 följande:
    Ja, kanon..ska jag bara skriva upp det oxå, min mammahjärna är lite överbelastad ibland, så jag glömmer en del saker
    hahahaha jag vet hur det är, min kalender är min bibel, kanske skulle börja skriva upp toabesök o mat med så man kan komma ihåg det oxå..
  • Firstandhappy

MARAYAH & LEO/VINCENTS MAMMA..

ska vi ta en fika ihop på torsdag då om alla kan??

• Firstandhappy

Marayah, då är du hjärligt välkommen hem till Becka på torsdag morgon annars...

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-10-06 22:57:29 följande:
    För mej funkar det med. Jag måste iaf till stan en dag denna vecka o gå till kunskapstorget som sagt. Men JISSES va de blåser. Mina päron hade visst -7 grader och snöade gjorde det med. Burrr!!!
    hahahahah snacka om att läsa fel, tänkte när du sa dina päron, bokstavligen på frukten päron på ett träd och om du hade varit ute i trädgården o tagit ett päron o mätt temperaturen på det... wohahaha snacka om trött... stolle tyckte jag, mäta tempen på päron... ja så det kan bli...
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 23:00:28 följande:
    Men fy, snö redan, blä! Tycker om snö, men bara på VINTERN!
    same here.... gillar hösten..o sommaren... o våren med förstås... ja ja allt har sin charm...
  • Firstandhappy

får prata massa plugg imorgon..

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-07 14:10:49 följande:

Japp Sitter just nu med socialt behandlingsarbete Är väldigt intressant när jag väl nu har fattat hur jag ska göra..
    det är skitkul...
  • Firstandhappy

jag har ju turen om jag nu börjar plugga att jag inte behöver någon praktik inom vissa ämnen eftersom jag jobbar som undersköterska/personlig ass/ elevassistent så många år..

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-10-07 20:44:26 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-07 20:37:40 följande: Jag behöver heller inte läsa vissa ämnen och behöver heller inte en av praktikerna då jag jobbat med gamla. Men nu blir det sjukhuspraktik i slutet av året. Me like!!!
    ja det låter lite skoj...
Svar på tråden vi i linköping 1