Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

Fru T skrev 2009-10-07 22:45:06 följande:
    ja vet inte vad ja ska bli när ja blir stor
    inte jag heller, men jag hittar nog rätt på vägen dit..
  • Firstandhappy
    guided skrev 2009-10-08 20:26:51 följande:
    Hej hej! Jag hoppar in mitt i allt o tänkte att jag kanske kunde hänga här lite med er! Jag bor visserligen inte i Linköping men min sambo är från Linköping o vi har planer på att flytta upp inom en snar framtid så jag tänkte att jag kanske redan nu kan hitta vänner o andra mammor! Jag heter Sophie o har en dotter, Agnes, som blir 6 månader om några dagar. Vi bor för nuvarande i Malmö.
    wälkommen... alltid trevligt att träffa nytt folk..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-10-09 08:33:08 följande:
    Fru T skrev 2009-10-09 08:27:52 följande: Jaha, på så vis.. Då e de ju så för mej med i år. Är 8 år sen jag slutatde gymnasiet. Hade med bara samlat betygsdokument från gymnasiet. Hrrrm, måste kolla upp de där.
    men slutbetyg har man väl hur länge som helst va??
  • Firstandhappy

bra det, eller... ähh måste kolla på alla papper jag har..

• Firstandhappy
    Pannkaksmamman skrev 2009-10-11 11:20:28 följande:
    tackar :) Är det nån här som vet hur det står till med barnafödandet på us (i kommunen) just nu.. är det risk att bli skickad vidare eller så? när man går med mage ser man ju magar överallt, så jag gissar att det är en babyboom just nu? eller har jag fel
    risken finns väl alltid men med mina 2 har jag fått föda på us utan problem..
  • Firstandhappy

bor med i lambohov....

dags att skicka ansökan till skolan kanske?? bara vänta på ehh ahhhh äh det där pappret från skatteverket som visar vem man är, just det personbevis heter det ja..

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-10-12 10:11:37 följande:
    Vi kommer nog också att trivas i Lambohov. Tror det är 3 av 4 lägenheter i den porten som ska flytta, så vi får hoppas att vi får bra grannar också.
    vilken är det ni ska flytta till?? eller ja gata o nummer tänkte jag på?
    LittleMee skrev 2009-10-12 10:33:19 följande:
    Nu vill jag byta vagn. Frågan är vilken vi ska välja. Är lite sugen på Brio Spin men tycker det är lite väl tidigt för honom att sitta framåtvänd. Vi lånade en Race när vi var på Ullared och han gjorde inte ett ljud ifrån sig under hela dagen där, så det kanske bara är jag som är övernojig. När började era barn sitta framåtvänd?
    wille började vid 4 mån, molgan är det nog dags att sätta med, han hatar att ligga..
    Fru T skrev 2009-10-12 10:24:04 följande:
    DET SKREV JA UT SJÄLV.. HAR INTE DU BANK-ID? å så va det det där igen... fan min caps har ju cprycket!
    jo men nu har jag beställt så kommer med posten om en dag eller två..
    drever skrev 2009-10-12 10:14:59 följande:
    men får jag följa med på eran fika tjejjer fast jag inte vart så långvarig i era trådar :) bara en nybliven mama som är extremt sällskapsjsuk
    häng på du bara...trevligt med nytt folk..
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-10-12 10:53:40 följande:
    Det är samma här men sittdelen åkte redan på när M var dryga 3 månader.
    ja molgan är ju 3 mån nu... väldigt sälln han är nöjd med att ligga i liggdelen till vår tvillingvagn, blir nog att plocka bort den o sätta i sittdelarna igen...
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-10-12 11:01:20 följande:
    Just ja, du har ju också en rastlös skitunge.
    ja jag har ju det....
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-10-12 21:54:11 följande:
    Asså, hur var de med fika??? Är det bara jag, familjetrollet och Becka som e intresserade av fika??? Malin vill oxå med men hon kan bara på fredag om vi ska ta nån av de dagar jag skrev..
    eventuellt kanske jag kan vara med på fika...
  • Firstandhappy

precis tillbringat de senaste 20 minutrarna med att kopiera alla gamla betyg o kursintyg... faaaan va saker man har läst egentligen...

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-10-14 19:02:21 följande:
    Så för de som vill fika: Ikano kl 12 fredag!? Nån måste ju dra lite i't så de blir någe.... 24:e denna månad får de som vill k0mma på krydd/ljusparty.
    kanske kanske, får se imorgon hur barnen mår... tror wille e på G med någon sjuka igen..
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-14 21:19:04 följande:

Jag i ett nötskal att spara på precis allt KAN ju vara bra att ha nångång i framtiden
    ja jag har nästan alla papper kvar med, allt från orginalbetygen från grundskolan till intyg från jobb o delegeringar o kursintyg från universitetet och allt fan vad det heter, är nog bara från det jag har nu som jag inte har når...än..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-10-15 10:11:49 följande:
    Och ljuslyktor då.
    o doftar gott som attsingens gör det med...
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-11-05 14:02:31 följande:
    har varit på speciallist mvc och gjort undersökning idag för att se hur tappen ligger och om lille man sjunkit något.... är öppen 2cm har värkar var tionde min och slemproppen är bort och hon kunde klappa honom på huvudet.. :) de gissar på att han kommer till helgen
    spännande värre, då hoppas vi på det bästa för dig..
  • Firstandhappy

ska nog gå med mina i slutet av veckan...

Svar på tråden vi i linköping 1