Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

AllieF skrev 2009-09-10 14:07:30 följande:
    Kanske bara vi Östgötar som är vulgära? haha Men jag håller med. :) UL om knappt 1 timme. Bussen går om 14 minuter. *djupt andetag*
    ohhh va mys...

vulgära??? va näää inte alls.. jag kallar det knulla o sperma. =)
  • Firstandhappy

myspys på färja..

LittleMee skrev 2009-09-10 14:13:36 följande:
    Vem säger mysrester?
    massa folk, går man in under "planerar barn" finns det överallt..
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 14:49:04 följande:

Fast för oss betyder myspys just myspys, att det är mysigt o INGET annat. Så inte folk missförstår mig
    nä jag myser med hela min familj varje dag så mycket jag bara kan..

mys för mig är allt från pussar o kramar till mysiga filtar o en kopp the eller ostbågar o film...
    wille säger alltid mysamys när han lägger huvudet på kudden i soffan..eller när han lägger sig på en filt ute i gräset..
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 14:49:04 följande:

Fast för oss betyder myspys just myspys, att det är mysigt o INGET annat. Så inte folk missförstår mig
    ni kommer säkert myspysa på båten med så ljug inte nu o försök vara oskyldig.. hahahhaha
  • Firstandhappy
    MyPlace skrev 2009-09-10 15:44:15 följande:
    Hoppas du inte tog de så personligen, var inte alls meningen, har inget emot svarta barn el vuxna men endel kan vara elaka och de kan även svenskar vara...
    det finns svin bland alla hudfärger..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-10 16:12:19 följande:
    mmm villket härligt väder det är idag.ikväll blir det en promenad.man får passa på medans värmen är kvar ute.
    passade på o hängde ut tvätten så det luktar riktigt gott sen..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-10 16:32:22 följande:
    det torkar mycket snabbare oxå.här letar vi tvättmaskin,fastän tvättstugan ligger utanför porten
    samma här men orka o hinna ed 2 små
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-10 16:42:33 följande:
    det är nackdelen här att det inte finns några tillval.hopplöst att man får vänta runt 8 dagar för att kunna tvätta. ska bli kul och se vad stora tösen spikar upp för något i sitt rum*skratt* föresten ursäkta för igår,hade en jävla skitdag igår.
    No hard feelings, du får ursäkta mig med, kan gå på rätt hårt direkt ibland.
  • Firstandhappy
    AllieF skrev 2009-09-10 19:15:21 följande:
    Var på andra ultraljudet idag och det blir ytterligare en pojke i tråden i februari.  Det var en riktig vilding! :D Jag var ju så bergsäker på att det var en tös. heh
    Grattis grattis... hur känns det att veta att det är en pojke då??
Svar på tråden vi i linköping 1