Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

vi i linköping 1

Firstandhappy skrev 2009-09-24 12:42:51 följande:
    va det enda som fungerade på wille, han är fortfarande likadan, så fort det kliar lite i munnen på han nu med de sista tänderna springer han till toa o hämtar sin tandborste..
    Låter logiskt...

Sitter nu och drar tandborsten i munnen på honom. Han tuggar på den och sjunger högt så jag antar att han är nöjd
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-24 12:49:27 följande:
    ja sen att det blir ett plus att barnet vänjer sig vid tandborsten o ser den som en naturlig sak med är ju bra.. sen är det ju kanske inte toppen heller att de tror det är en tuggleksak, men men det får man fixa sen.. bara de är nöjda..skönt att det verkar fungera..
    Jag bli 26 och tror fortfarande att det är en bitleksak. Tuggar på allt jag kommer åt.
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-24 13:12:08 följande:
    Flytande alvedon/ipren på tandköttet, får bort den värsta värken
    Får nog inhandla lite flytande Alvedon. Är nog inte så jätte bra att gnugga mot tandköttet hela tiden heller.

Tack
  • LittleMee

Kan man på något sätt ta reda på ett hemnr om man har adressen?

• LittleMee

Har kollat med både eniro och hitta. Kanske har skyddat nr. Sjukt störande när det verkar fel på mobilnr och jag vill boka tid för visning.

• LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 08:40:52 följande:
    vad ska man hitta på idag då?här är man nyss hemkommen från skolan.stora tösen började gråta och ville inte gå till skolan idag.så både jag och maken fick följa med henne till klassrummet.nu vet läraren lite om varför tösen inte vill sitta jämter X mer.igår kunde tösen inte sova pga kränkningen hon blev utsatt av X sviniga mamma.fy för föräldrar som kränker oskyldiga barn!maken är ursinnig,men tycker samtidigt synd om X som vill synas.sen kan man inte TVINGA barn att leka med varandra.vår tös får inte gå hem till X.barn är barn och de ska inte tvingas leka med någon som ljuger och är elakDinana ska vi göra norrköping osäkert imorgon?jag tar med båda barnen så maken kan snickra lite på kolonin.tågen går en gång i timmen.ska vi mötas runt kl 9 vid pressbyrån?jag kan kolla när tåget går
    Jobbigt att tösen inte mår bra. Vet inte vad som har hänt men jag förstår att det blöder i mammahjärtat när andra är dumma mot ens barn.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 09:22:08 följande:
    för att göra en lång historna kort.det finns en alkisfamilj i området.deras ena barn ljuger för sina föräldrar så andra barn får skulden/rejäla utskällningen/blir kränkta för något de inte ens har gjort.denna mamma skrek och skällde ut våran tös i fyllan,sen bad hon våran tös hålla tyst och sluta gråta för enligt mamman hade hon inte skällt mycket!så jäkla lågt gjort av en vuxen.vår dotter lekte med X,men sen ville inte vår tös vara med henne mer pga kompisens elakheter,så tösen började leka med en annan snäll trevlig tjej,villket gjorde att X ljuger.mamman påstår att barnen mobbar hennes unge,villket är rena bullshiten!bara för att man inte vill leka med varandra så betyder det inte att man mobbas.denna familj är inte klok!jag känner till dem sen förr,då jag såg dem för några år sedan stupfulla med sina barn en valborg.de gillar att dricka alkohol ofta.det är många som undrar hur denna familj kan hålla på så här.maken hoppas att kärringen skäms,men det gör hon nog inte
    Usch, det är så svårt det där....

Så länge din dotter inte går ihop med några andra och fryser ut den där tjejen är det inte mobbning.
  • LittleMee

Om någon av er som bor i Lambohov råkar ha vägarna förbi Arrendegatan och ser att det lyser på 96:an (1 tr upp balkongen till vänster) eller om ni ser någon var vänlig och säg till mig.

Vi fick erbjudande för nån dag sedan och mobilnr stämmer inte och det finns inget hemnr. På Stångåstadens order gick vi dit och ringde på. Både jag och sambon hörde röster men ingen öppnade. Vi har lämnat lapp med vårt nr och sista dagen för att tacka ja är på tisdag.

Känner mig som en stalker men jag vill se lägenheten .

• LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 18:30:27 följande:

Sånt där är skitjobbigt. Vi råkade ut för ungefär samma när vi skulle titta på en annan lägenhet här i Lambohov. De öppnade aldrig o de svarade aldrig i telefonen, vi såg att de var hemma. Varför gör man så?Men säg till stångåstaden att de ska ringa istället, det kanske hjälper?
    Det jobbiga är att Stångåstaden inte heller har nåt aktuellt nummer, har kollat på hitta och gula sidorna också dom har inte heller nåt nummer till han.
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 19:15:53 följande:

Konstigt..jag har sms:at min kompis så får se vad han säger sen.
    snällt av dig.
Svar på tråden vi i linköping 1