Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

vi i linköping 1

MyPlace skrev 2009-09-25 21:10:52 följande:
    Puh, nu har ja äntligen landat lite, fixat i barnens rum med deras nya bättre begagnade sängar och städat och donat, kom hem halv 5 å har gått i ett sen dess, här ja inget ja köpt vänta... Imorgon ska vi in igen, lämna tillbaka släpp hos farmor och farfar, och så fick vi med 2 brädor för mkt till sängarna så de ska vi in och lämna med.. sen får vi se vad de blir.kanske rally, ikano el mjölby . stod ju i corren att mora träsk skulle vara kl 14 i cupolen , men på deras hemsida ska de vara i jönköping då och norrköping på söndag så då blir de nog norrköping på söndag för Alma är klippt tokig i mora träsk..
    Fullt upp med andra ord . Vad är Mora träsk?
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-25 22:29:05 följande:
    hihi, mm men måste de nu för tiden, mår bättre av de,, ja vad ska man säga, kan man kalla de för band, 2 karlar som sjunger massa barn visor..Jätte populära har du aldrig hört talas om dom??
    Jag är så lat så jag mår bättre av att ta det lugnt.... ha ha. Fast idag har jag klippt mig och vi har gjort stan. Om 5,5 timme ska vi till Ullared så lite blir det i helgen.

Nej, har faktiskt aldrig hört talas om dem.
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-25 22:34:04 följande:
    åh ullared var skoj,, jo de gör ja med när ja mår bra... men nu ligger ja lite under is om man säger så..vet inte med sök på google el gå in på www.moratrask.se , Alma älskar dom stenhårt. ska nog köpa nåt till henne i julklapp med dom..
    Jo ska bli jätte skoj. Kanske därför jag troligtvis inte kommer att sova i natt.

Jag förstår. Ju mer man har att göra, desto mindre tid att tänka på det jobbiga *kramar om*
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-25 22:41:46 följande:
    Nej du ska ju snart upp, sj ska ja nog knatta till säng och hoppas på att man somnar innan de kommer barn till sängen;-pmm, precis. Tack så mkt
    Precis, ska ta och packa skötväskan och fortsätta glutta i min inköpslista.

God natt och sov så gott !
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:48:42 följande:

Han visste inte tyvärr vem som bodde där.
    Jätte snällt att du frågade åt mig i alla fall. Har han inte hört av sig på måndag eftermiddag måste vi ringa och klaga. Det är väl hans skyldighet att visa lägenheten så de kan hyra ut i god tid? Hur gick det för dig sen när den människan inte svarade?

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:50:20 följande:
    Skandal Mora träsk älskade jag när jag var liten!
    Tittade på ett klipp (mora träsk-tigerjakten) på youtube... ha ha, vilka stollar
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 23:03:08 följande:

Vi fick tyvärr aldrig tag i de som bodde där så vi gick miste om lägenheten för jag vägrar tacka ja till en lägenhet jag inte sett först. Men de verkade ha problem med den för den var ute flera ggr på nätet o det förstår jag om ingen får tag på dem.Haha, ja, de är väldigt galna o det är det som är kul
    Jag som gillar läget..... Men Stångåstaden måste väl dra till med några åtgärder om människan är oanträffbar så lägenheten riskerar att stå tom nån månad?

Gör Stångåstaden inget på måndag tänker jag sätta mig på trappen tills någon kommer ut .
  • LittleMee
    Mandarin skrev 2009-09-28 07:35:09 följande:
    Jag var där i lördag men det var ju ett hus med 4 längenheter. Stog och velade en stund men beslutade mig för att ringa på och fråga och länghetsinnehavaren skulle flytta. 3 av 4 var hemma men ingen öppnade??!! Myckte märkligt...
    Igår hörde i alla fall lägenhetsinnehavaren av sig till slut. Kunde inte ett ord svenska så det kanske var därför hon inte öppnade när vi var där. Fast hon kunde engelska. I dag kl 18 ska vi äntligen få titta på lägenheten .

Har du också fått erbjudande på samma lägenhet?
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-30 15:52:37 följande:
    ja en bra sak iallafall, sen va det ju nån nöt som hade mer poäng än oss som har satt upp sig på lägenheten... attsingens...Byta jobb med o börja jobba förhoppningsvis om 2 veckor.. suck, hoppas få det att funka annars blir det facket..
    Skönt att det ordnade sig för Wille på dagis.

Har det hänt nåt på jobbet då du vill byta?
  • LittleMee

Åh, kan någon ge mig en spark i röven så jag kommer i gång med alla flyttlådor i förrådet ?

• LittleMee
    playmate86 skrev 2009-10-05 20:35:53 följande:
    spark i arslet skäms p¨å dig måste ta tag i kartongerna*ler* blev det bra så
    Nä, sitter fortfarande på mitt feta arsle och suger i mig cola light ,
Svar på tråden vi i linköping 1