Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

vi i linköping 1

mmm villket härligt väder det är idag.ikväll blir det en promenad.man får passa på medans värmen är kvar ute.

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 16:24:28 följande:
    passade på o hängde ut tvätten så det luktar riktigt gott sen..
    det torkar mycket snabbare oxå.här letar vi tvättmaskin,fastän tvättstugan ligger utanför porten
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 16:37:50 följande:
    samma här men orka o hinna ed 2 små
    det är nackdelen här att det inte finns några tillval.hopplöst att man får vänta runt 8 dagar för att kunna tvätta.
    ska bli kul och se vad stora tösen spikar upp för något i sitt rum*skratt*
    föresten ursäkta för igår,hade en jävla skitdag igår.
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-10 19:15:21 följande:
    Var på andra ultraljudet idag och det blir ytterligare en pojke i tråden i februari.  Det var en riktig vilding! :D Jag var ju så bergsäker på att det var en tös. heh
    grattis vad kul
    Firstandhappy skrev 2009-09-10 17:21:29 följande:
    No hard feelings, du får ursäkta mig med, kan gå på rätt hårt direkt ibland.
    ingen fara
  • Familjetrollet
    HoneyPuff skrev 2009-09-11 01:18:19 följande:
    Hejsan.Råkade trilla in och läst lite i er tråd inatt. Ser att det eftersöks billiga kläder och andra bebisgrejer.Jag bor också i Linköping och kan tipsa om att det är bytardag i Berga kyrka på kvällen den 22 september och då kan man göra riktiga fynd. Brukar finnas massor av grejer och speciellt i de mindre storlekarna. Det brukar även finnas mammakläder, lite leksaker, overaller, skor osv. Jag ska dit själv och handla till mina två töser har jag tänkt.
    villken tid är det?
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-12 15:59:58 följande:
    Folke passar bra i Linköping. :) Jo, du kanske assoscierar Max med din son, och då låter det "barnsligt"? Jaja, fint är det iaf. :) Har rotat igenom varje bokstav på en namnsida och nu ser listan ut såhär:AriAaronBenColinDidrikEbbeIanJoelKasperKasparLeviMorganSimeonVad tycker ni?
    jättefina namn
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-12 16:03:59 följande:
    Gillar du alla? :D
    jajamensan
    jag gillar ovanliga namn.de vanliga namnen är så trista.jag ville att min son skulle heta bartolumeus men halva släkten gapskrattade åt namnet så det blev linus(på linjen)

hade maken och jag fått en son så skulle han hetat nils eller viking

hoppas alla har haft en bra dag.här ska maken och jag se på film strax
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-12 22:18:50 följande:
    jo då kalasdag, först 16 meter upp i luften med wille med brandbil o sen hem till vänner med grillspett o lek på trädgården, nu är jag SLUT
    huga,.det skulle jag aldrig göra med min höjdskräck*skratt*
    äntligen kommer det lite regn
    vad ska ni hitta på idag?här ska det städas och slöas.idag fick man äntligen sovmorgon ända till 07:30
  • Familjetrollet

här var det lugnt.om en stund får vi se om vi får gå på gratis cirkus.

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-13 21:59:52 följande:
    tror jag börjar bli fjuuuuk..
    hoppas du håller dig frisk.det verkar gå nån släng av feber och illamående
Svar på tråden vi i linköping 1