Inlägg från: MyPlace |Visa alla inlägg
  • MyPlace

vi i linköping 1

Marayah skrev 2009-09-18 08:59:51 följande:
    Vi fick en tid kl 11.
    åh så bra.. hör av dig sen.. kramen
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 09:26:12 följande:
    ha en bra dag ni med.har inboxat dig
    Så ofta brukar de inte skämma bort barnen, men nån gång om året iallfall..
    MyPlace skrev 2009-09-18 09:18:56 följande:
    åh så bra.. hör av dig sen.. kramen
    fick ditt mess, men har beslutat att gå över till halebop, så blir så knasogt om ja laddar mob nu, de nya kortet kommer om 10 dagar.. med samma nr såklart..
    playmate86 skrev 2009-09-18 13:20:02 följande:
    tänkte om någon här har pojk kläder i stl 50-56 som poassar nyfödda som ni vill skänka tar jag gärna emot sånt har taskig ekonomi nu csn bråkar som vanligt blir trött på det...
    tyvärr inte, har sparat lite av de fina som barnen ska få till sina barn när de blir större ..
  • MyPlace

fy faan idag är ingen bra dag., vart klippt slut efter promenaden neråt , har iallafall betalat åkpåsen så väntar med spänning tills den kommer ..

Ska väll laga lite mat , lätt som soppa blir de idag, Arvid har redan ätit, Alma sover Olivia har en kompis hemma och Liam är ute och cyklar..

• MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 13:51:22 följande:
    det låter som en bra dag.här är det rena sommarvärmen ute.jag försöker hitta några fynd på T .men ack så svårt det är här inväntar jag på att gubben ska komma så vi kan käka på max
    jag har hittat lite barnvagns fynd på tradera, en splitt ny sittdyna för 153 kr och en åkpåse som matchar färgen på vagnen förr 520 och då är 100 kr på frakt..
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-18 14:05:47 följande:
    Puh. Bråkade med Maxen halva förmiddagen för han vägrade sova. Blev less till slut så jag tänkte att då får det vara, han fick gnälla bäst han ville för att han var övertrött. Nu badade vi precis och det var så roligt att klä på en trasdocka. Han var helt slut och brydde sig inte om när jag drog tröjan över huvudet, klippte naglarna och vände på honom fram och tillbaka. Nu ska det bli intressant att se hur länge han sover .
    Inte roligt alls, du förstår hur de är.. Har en tjeja på 3 år som börjar bli aningen trotsig.. så man får ha konflikter med henne varje dag,, inte kul men vad gör man..
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-18 14:45:24 följande:
    Ha ha... små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer.
    helt rätt sagt
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 15:34:37 följande:
    haha.igår fick både maken och jag nog.när stora tösen illvrålade efter ett par byxor på ikano.hon gallskrek,kröp på golvet och tårarna bara spröt! ett nej är ett nej så hon fick gott ha sitt långa utbrott.vi struntade i att folk glodde.barn måste ha gränser. maken blev så arg att han skrattde till sist när tösen var som mest förbannad man kan inte få allt som man vill ha
    Brio bara köpt ny klädsel , kompis hitta på blocket sålde en affär ut för 400 kr, grannen var såååå sugen på min röda klädsel till sin tjeja så hon köpte de för 500 kr....

finns bild i galleriet la ditt de nyss
    Marayah skrev 2009-09-18 15:39:04 följande:
    Playmate: Ska se vad jag kan skrapa fram. Men ja tror att alla kläder e kvar i åtvid fortfarande. Dom har ju gått runt där nere. MyPlace: Jahaa, ska du ha Halebop. Bra val!!!!! Har jag med. Då ringer vi ju gratis till varandra.

aha!!! faaan så gött du, har 2 mössor och 1 hatt här, ska ja ge de till twinsen?? köpte på mig ööö några mössor i stan sist..
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 16:00:09 följande:
    oj vad billigt.klädslar brukar kosta 1000 tals kronor.då kikar jag i ditt galleri.här är det bara retrovagnar,retrosaker som kommer och går*skratt*
    ja på bbp tar de 1800 för en ny.. hihi snodde med mig en emmaljunga 99-00 hem från kompisen i helgen när vi var där och hämta vinter kläder åt Alma, låna den ett tag de är ju så sköna att köra ..
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 16:04:35 följande:
    den klädseln är så snygg.villka härliga smile arvid gör.han liknar alma bus med sina busiga smile
    japp visst är den
    Marayah skrev 2009-09-18 16:05:51 följande:
    Ja tycker att de e Telia som tar massa mer än va som behövs. ;) Nu har ju Halebop tagit bort de där att du måste ringa för 49 kr per månad för att få ringa billigt till andra med Halebop. Nu får man gratis sms i 30 dagar när man fyller på med 200 eller mer. Malin: Allt som e från oss kan du skicka dit bort.
    halebop verkar bättre nu som sagt..

ok, då gör ja de vet du
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 16:18:02 följande:
    ja de gamla emmaljunga vagnarna är kanon. nä nu har gubben min rymt*skratt*han skulle bara sätta upp en trampolin på jobbet.ja se män
    Ska de göra eftersom de går under telias nät , de står de på deras hemsida
    www.halebop.se

ja de är då män.... ja de är tusen ggr slita starka med..

Här har Liam och Alma just målat varis tavla som ska upp på väggen sen när de torkar, Olivia får göra sin imorgon för hon skulle sova hos en kompis och Arvid ska vi göra fot och hand avtryck på bara när han vaknat..
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-18 19:37:45 följande:
    Ja vet faktiskt inte, men jag har för mig att det inte går. Men om du vill testa och du har en telia låst telefon, kan vi ju alltid sätta i mitt Halebop kort i din telia telefon.
    när ja hade halebop sist, kunde ja ha de i en låst telefon till telia, men kan ju ha ändrats nu
Svar på tråden vi i linköping 1