Inlägg från: MyPlace |Visa alla inlägg
  • MyPlace

vi i linköping 1

Marayah skrev 2009-09-22 08:51:48 följande:
    Go morron darling!!! Här är ja mest trött på kvällar nu. Kanske e de hösten som gör det. Kan somna vid 20-21 tiden och de e inte vanligt må ja säga!! Ska strax åka till skolan och ha handledning. I em ska Filip vägas och mätas. Ska bli intressant faktiskt!!
    Åhh hoppas han har gått upp någe filipson ska väga och mäta Arvid dem 29/9 .. kläderna i stl 80 börjar gå på sista strået ,så vi får la se hur han ställer sig..

ja du kvällar brukar ja alltid gå i säng vid 21 förutom de sista dagarna då ja råkat sitta på datan..
    Marayah skrev 2009-09-22 08:50:23 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-21 19:27:56 följande: Nej bara lånehund. Bara fint här, men ja funderar på om jag fått nån liten höst depression eller nått. Känner mig rätt glad o så men jag e trött, trött och trött.. Rastlös i kroppen o så.. Har aldrig kännt den här känslan förut. Hur är det med er då??
    Höstdep är då inget kul, min kropp känner av de på än gång.. ena stunden glad som snabbt kan gå över till sorgsenhet och tänkande.. jävla mörker vad de kan ställa till med
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-22 09:52:22 följande:

Jag skulle ha åkt på studiebesök på barnahuset nu, men de ringde o sa att de var sjuka, så jag fick ställa mina frågor via telefonen istället. Så nu blir jag hemma o ska plugga, sen ska jag ner till stan o äta lunch med min sambo o sen ska jag till skolan för handledning.
    Fy vad tråkigt, men bara ändå att ni kunde ta de över telefon, men kul att se hur de ser ut med,, ger ju ett annat intryck...åhh då får ni ha de mysigt på er lunch date..hoppas de går bra i skolan
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-22 10:11:53 följande:

Ja, hade varit intressant att fått kommit dit oxå. Ja, är mysigt att få äta lunch på tu man hand så där
    kan du inte be att få komma och kolla när de blivit friska då??

Ja de förstår ja inte ofta de händer när man har barn, här är de typ aldrig
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-22 10:17:33 följande:

Tyvärr så slutar min kurs denna vecka så jag var tvungen att komma idag i så fall. Nej, det blir ju inte det så då passar vi på nu medans jag fortfarande pluggar hemifrån o barnen är på dagis Så mysigt ju, som ett litet avbrott i vardagen o om man kan sitta ner o prata lite i fred, även om det bara är för en timme som han har lunch
    Ok, men skönt då att de gick över tele...

JA men en liten stund kan ju få ens dag bättre än nånsin
  • MyPlace

Nepp, nu är de dags att resa på sig och fixa med lite innan Liam ska hämtas till skolan, blir en resa till skopunkten då han ska börja med innegympa imorgon

• MyPlace

en vän till mig både klipper och färgat mitt hår för lite mat och en flaska vin

• MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-22 11:30:41 följande:
    Är hon frisör eller en hobbyfrisör som en annan
    Hihi,, kan ju fråga
  • MyPlace

Hemma från stan igen och de suger fett, hitta ett par gympa skor till Liam på maxi för 300 kr.. fatta att redan som barn märks de skillnad på pojkar och flickor, pojkar fanns de typ inga skor till medans tjejskor fanns de hur mkt som helst att välja på morr morr.. men men nu är de dags för att laga middag..

• MyPlace
    Velour skrev 2009-09-22 16:48:44 följande:
    Hej grannar! Här är en till Linköpingsbo! Titta på det här:

Hej och välkommen
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-22 17:35:14 följande:

Vet hur du menar! Tycker det är skittrist ibland att det inte finns lika mycket till killar.
    Mm, verkligen skit trist.. Hoppas ni hade de trevligt på er lunch..

Här har vi just ätit och är hur mätt som helst.. blir snart mys med barnen framför bolibompa.. kikar in lite senare när de somnat
Svar på tråden vi i linköping 1