Inlägg från: dinana |Visa alla inlägg
  • dinana

vi i linköping 1

Familjetrollet skrev 2009-09-23 12:03:45 följande:
    vi kan höras via sms imorrn bitti.de öppnar väll 10 imorrn på ikano-huset?
    ja jag skulle tro det.. då eller vid nio.. fast det kanske bara är typ willys och sånt som har öppet vid den tiden
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana
    Marayah skrev 2009-09-23 13:31:55 följande:
    Stackars liten.. Håller tummarna för att det går ner till normal och förblir där. Kram!!!
    sorry för innan, för att jag jagade iväg er.. haha.. ser som vanligt förjävligt ut här inne. sen vart man uppe i lunchen. + att man inte är så sällskaplig när man sovit dåligt.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 16:04:46 följande:
    jag funderar på att sy kläder till pojkar,blir nog byxor och tröjor då ifall jag hittar bra pojktyger
    Jag tycker du kan sy sittdynor till min nya vagn i denim... verkar vara svårt att få tag på.. skall vara sådan där sliten jeanslook... skulle vara så snyggt. Sen kan du ju tänka dig vad massa pengar du skulle tjäna när du säljer på Tradera =) Finns jättestor efterfrågan på vind/fotsack til Phil och Ted då sådana inte finns i original till vagnen
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 13:55:21 följande:
    jag kollar när de öppnar så man slipper gå för tidigt
    Ja gör du det, skall vi ses på IKANO vid tio-tiden eller?
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 13:56:51 följande:
    sova dåligt är inte kul.här somnar jag redan innan kl 21.är helt slut numera när jag går upp innan kl 6 om dagarna vad har ni hittat på för kul idag?här har man bara tagit det lugnt.har rensast ut i ena förrådet som ska ner till källaren
    Oj, själv är det omöjligt att komma i säng på kvällarna.. sittter å drar mig vid datorn fram till tolv-tiden sen rullar man över till sängen där man slocknar bums.. sen upp å fixa mat till L vid sju/åtta nästa morgon och dra dottern till dagis... men imorgon är hon i alla fall ledig.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 16:44:32 följande:
    jag har en dyna som är nästan klar*skratt*den jag fick rita av på din vagn.är det en UJ vagn?minnet är kort jag kan sy dyna.har jeanstyg hemma .du är väll rätt bra på att sy?konstigt att det inte finns orginal fotsack till de vagnarna just nu letar jag efter tripp trapp dyna och vanlig dyna till matstol.vill sy lite sittdynor.men det finns ju inga billiga beganade nånstans*snyft*
    Humm, oj du... jag kommer faktiskt inte ihåg vad det var för nån dyna du mätte av men antar att det var min Bugaboo dyna. Snart får jag hem mina dynor til Phil & Ted vagnen, men de kommer nog i nästa vecka någon gång.

Å en dyna till tripp trappen låter spännande.... fast behöver nog inte det på länge då Molly sitter i den. Leonard lär väl inte få använda den på ett par år. Fast när det är hans tur så är ju Molly så stor att hon kan sitta på vanlig stol förhoppningsvis.

Däremot skulle jag vilja ha en dyna till IKEAs matstol.. vi har en sådan där uppblåsbar vit sak. Skitful och så obekväm.... plastigt å dant, så om du skulle kunna fixa en sån i någon mjukt skönt tyg. Får gärna vara tvättbart så vore ju sååååå tacksam.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 19:04:29 följande:
    det var en svart komönstrad dyna
    ingen sån här då.. tror de här skall vara anpassade till Antilop.

http://www.ikea.com/PIAimages/0086397_PE215020_S3.JPG
  • dinana
    Marayah skrev 2009-09-23 20:17:25 följande:
    Tack så MYCKET för idag!! Ja Alma har skött sig exemplariskt idag. Förutom de illaluktande fisarna då. Gör vi om ganska snart vännen!! På måndag typ. :P
    Haha... låter ju mindre trevligt =) Hoppas ni hade skojigt ändå. Vart ni inne på Myrorna något? Måste ta mig dit någon dag när jag antingen bara har Leonard, eller när jag har fått min syskonvagn.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 20:47:55 följande:
    nix ska var den med botten
    Den vita med luft, jag har en, vi har inte börjat använda stolen ännu så kan ju ta med den imorgon om du vill låna den. dynan alltså.
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-09-23 20:52:09 följande:
    Ops.. glöm det jag skrev tidigare om att jag är för snål för att lägga lite mer pengar på kläder till en sån liten. www.tradera.com/-MOLO-dalmatiner-och-stjarnor-body-och-byxa-stl-74 ---auktion_98700117 Men han kommer att bli så fin .
    230 kr, det kostar det väl inte ens nytt?

jag köpte lite molo kläder i butik, då kostade bodyn 99 och byxorna 129.
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-09-23 22:18:24 följande:
    Var det på rean du köpte? Jag har tittat i genom många nätbutiker. Alla Rea bodys är utplockade. Billigaste var 99 kr för en i stl 56. Annars kostar bodys 269 kr, lite billigare med enklare tryck.
    Ja det kanske det var. Köpte massa kläder till Molly i somras. Nu vet jag inte riktigt vad de kostar, men har kläder både från Villervalla, Katvig, Molo, Dunnis och ja vad de nu heter alla de där märkena.... minnet är kort...
Svar på tråden vi i linköping 1