Inlägg från: dinana |Visa alla inlägg
  • dinana

vi i linköping 1

Grrrrr..... självklart... mottagaren ej anträffbar vid leverans....

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana

Någon som hänger med ner till stan och hämtar min barnvagn??? Lite jobbigt när man har Leonard liksom i en vagn... någon med bil kanske... vill ju ha min vagn nu

• dinana

Lalala... pratar med posten nu.. får se vad de säger....

• dinana
    MyPlace skrev 2009-09-25 11:23:48 följande:
    Hoppas de löser sig och att du får din vagn idag
    Mm, pratade med posten som ringde upp killen som kör ut paketen.. ja och sen så la hon inte på... så jag har suttit å väntat i telefonen länge nu.. sen gav jag upp.. får se om de ringer upp igen..
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 11:24:28 följande:
    haha du är bar rolig.rena julafton hemma hos er.fast jag är lika glad med idag nu när vi ska få fina tapeter nästa vecka
    Jo precis, vill också ha nya tapeter.. gärna i alla rummen.. men nene... skitställe... borde ju ingå när man flyttar till ett nytt ställe... Det vart bara typ Mollys rum som hade nya tapeter när vi fyttade hit. Badrummen har de målat själva de som bodde här innan... setr förjävligt ut frö det är färg på tvättstället, vart likadant i köket.. färg på elementen och på vattenrören... det är det ju i och frö sig fortfarande... men ändå liksom... men näää de tapetserar inte om om man inte betalar för det själv.
  • dinana
    Haha, nu kom mitt paket... väger visst lite... vågar inte öppna.. det här är ju mycket skojigare än julafton.. när man vet vad man får liksom!!
  • dinana

Molly skulle garanterat velat ha rosa tapeter... eller lila... fast rosa hade nog varit det bästa om hon skulle bestämma själv liksom... Jag skulle vilja ha någon mörk sovrumstapet... fast ganska naturell färg.. nu har vi mörkblåa med någon ful bård upptill... likadant i vardagsrummet hallen och andra sovrummet... plus att de målat blått på lilla toan...

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 12:32:09 följande:
    hööreduuuuu! öppna paketet nu och fota vagnen så vi får se den*skratt* nä nu ska jag ut och hämta töserna.sen ska jag dra maken i örat då han inte har mobilen påslagen.jag ska ringa och påminna att han ska hämta nya "nyckeln"ja det är ju lätt när mobilen är avstängd.ja män är som de är*haha*
    Haha... jadu, den står här i hallen just nu och väntar på att få komma ut. Blev dock lite osäker på vad jag skall göra av Lillemannen.. Han kändes lite för liten för syskonsitsen där bak.. så skall nog ta å bona om lite i originalsitrsen så han kan ligga där... sen får M sitta i syskonsitsen ovanpå...
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 15:53:13 följande:
    det är nog bättre att lillen är högst upp.här tjatar barnen om er M hela tiden.de får ta och leka nån eftermiddag så kan vi fika hemma hos oss
    Ja vi får nog ta och göra detta... Alltså.. lilleman är ju för liten för att sitta själv känns det som.. så det blir ju konstigt att ha honom i sitsen där uppe då... aja... han kanske lär sig.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 16:27:52 följande:
    ät det inget liggläge på övre sistsen?tyckte det var det på en bild på nätet.jag kollade runt nyss då jag dunderar på att börja sy sittdynor mm till barnvagnar igen.sittdynan till din nya vagn såg inte så rolig ut.
    vet inte vad du snackar om, jag har ju sååå fina dynor i min vagn =)

Svar på tråden vi i linköping 1