-
Butiken nere vid Trädgårdstorget har väl Molo om jag inte minns fel, om de nu finns kvar där. Humm,. kommer inte ihåg vad den heter dock.LittleMee skrev 2009-09-23 22:36:13 följande:Skulle tro det. Kan väl annars inte skilja så mycket mellan nätbutik och vanliga butiker? Var i Linköping hittar man Molo ? Har nyligen upptäckt Villervalla. Köpte en toppluva men då var det inte lätt att hitta något i deras hemsida då alla produkter var tecknade. Man vill ju veta hur de ser ut i verkligheten och vad för material de är gjorda av.
-
Kanske kan hänga på men bara om jag har fått min vagn tills dess... ser dock inte så lovande ut just nu. Jag skulle höra av mig på tisdag om min vagn inte kommit då.Marayah skrev 2009-09-23 22:41:39 följande:Annars om du inte vill åka till Peking så kan man ju alltid träffas efter vi vart där. Kan ju inte ta allt för lång tid kan ja tänka mig.
-
Ja precis, så var det nog den hette. Brukar smyga in där när de har rea. De brukar ju ha lite kläder hängandes ute på en klädhängare i alla fall sommartid. Jo det är ju inga lågpriser på dem direkt.AllieF skrev 2009-09-23 22:52:08 följande:Menar du Batinki? Den finns kvar. Jag har faktiskt inte varit där på hundra år ungefär. Rätt dyrt, väll? Någon annan som gillar affären Unni?
-
Haha, ja visst... bättre låta bli att gå in där..AllieF skrev 2009-09-23 23:43:33 följande:Kollade precis deras webshop och såg en jättesnygg body/heldräckt i gult med zebror på. Lite sugen. Men först Ullared. :) 30/9 drar det iväg.
-
Tack Cicci för trevligt sällskap. Blev lite snabbt avslut, men sicket väder det blev. Nu däremot så ser det rätt fint ut ute.... typiskt! Vi har precis ätit lunch och nu ligger ungarna och sover... nästan så man funderat på att göra detsamma.
-
Jag skulle också vilja åka med till Norrköping någon gång, men helst på en lördag och med tåget eller nått... lite jobbigt med barnvagn om man skall åka bil. Så tjoa bara till om ni vill ha sällskap in någon gång. Har typ varit i Norrköping två gånger i hela mitt liv så det är ju kul om man hänger på någon som hittar i den stan =) Skulle ju följa med till Myrorna någon gång.... och det har jag ju ingen aning om vart det ligger...
-
usch vad trist. jo, jag märkte då det.. helt plötsligt så sken solen. men det betyder kansek atrt man kan gå ut en sväng snart och gå till lekparken eller nått.Familjetrollet skrev 2009-09-24 15:02:37 följande:jag ska dit ev på lördag.tack för idag. typiskt nog blev det fint väder när man kom hem.vi fick gå en rejäl omgång pga alkisfamiljen.tösen är livrädd för dem nu efter det som skedde igår. imorrn ska tösen få be om en annan plats i klassrummet.jag funderar på att ringa läraren om detta för tösen vill inte ens gå till skolan imorrn efter vad denna skitunge har ställt till med pga sina lögner till sina alkisföräldrar!
jobbigt när det skall vara sådär... du får ringa och kolla med dem.
ja om jag kan och du har lust så kanske vi kan ta en sväng dit. är det trappor å tjafs där eller funkar det bra om man tar med Leonard. Molly blir kanske lite jobbigt att dra runt med, men L borde ju inte göra så mycket om man hade med. -
ojdå, det låter spännande...Familjetrollet skrev 2009-09-24 15:15:59 följande:affären är jättestor ,de har hiss som man kan använda.deras affär är 4-5 gånger större mot våran myroraffär. de andra affärerna ligger i utkanterna i norrköping,där inga bussar åker typiskt nog.fast om man orkar gå ca 5-6 km så kan man besöka 2 till second hand affärer
5-6 kilometer är väl inte så farligt.... fast man vill kanske ha bilen då... men men jag kan inte köra bil,.... fattar inte hur fan jag fuick kör kort för jag får panik så fort jag sätter mig bakom ratten. -
cicci, du som är kunnig.. hur fasen tvättar man sufletten på en brio barnvagn? har spolat upp massa vatten nu med tvättmedel i och trökat ner sufletten i.. funkar det tro??? blir det något rent på så vis eller... har du något annat tips?
-
usch då.. har inget torkskåp.. bara torktumlare.. och där i går den ju inte.. men man kan ju köra torktumlaren och stänga dörren så blir det sååå varmt i badrummet.. kanske kan funka det med.. =) *haha* Jaja, skit samma... får se om det blir rent.. den får ligga i vattnet så länge... får väl slänga skiten annarsFamiljetrollet skrev 2009-09-24 15:33:48 följande:nackdelen är att det kan bli vita ränder på sufletten om det blir tvättmedel kvar.enklast är att fälla upp sufletten,ställa den i badkaret och sen gnugga in den rikligt med ljummet vatten blandat med såpa/diskmedel.sen skölja och göra om allt tills vattnet är rent.sen får man fälla ihopp sufletten och ta ur så mycket vatten som möjligt.det viktigaste är att sufletten står uppfälld och får dropptorka,helst i torkskåp,för annars möglar den