• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Jossanjo skrev 2009-10-04 13:07:44 följande:
    Nej det vet jag, men jag undrar fortfarande hur länge den säljs i USA då jag har familj där som kan skicka eller ta med sig.
    Enligt vad jag läst mig till är det en begränsad upplaga. Skrev den siffra jag läste mig till i bloggen men kommer inte ihåg vad den var.
    My sugar is raw
  • Senap
    Jossanjo skrev 2009-10-04 14:10:51 följande:
    Trevligt, länk på produkter? Har inte hunnit dyka in så noga i övriga RED produkter.
    *pekar på FAQ*
    Jag har inte bild på alla väskor iofs...
    My sugar is raw
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-05 10:13:09 följande:
    Hehe, jag vägrar tycka att buggan är bra till allt. Jag är så känslig för köregenskaper. Det får se ut hur det vill bara det är superskönt att köra! Därför har min Cam flyttat fast den är rätt underbar att byta färg på (vilket jag gjort X antal gånger). Nu står ett par halvtrista froggar här.... Som jag älskar att köra! Tycker buggan är extra intressant ihop med en annan vagn faktiskt, då kommer den verkligen till sin rätt! Var sak på sin plats Därför jag lätt halkar in på komplementen... Sorry!
    Gör 10 ave Bugaboo så är du förlåten. *nådig*
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-05 14:26:32 följande:
    hur är det med sambon? fått diagnos än?
    jupp *inboxar*
    My sugar is raw
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-05 14:31:01 följande:
    Brio Relaxie Brio Relaxie Brio Relaxie Brio Relaxie Brio Relaxie Brio Relaxie Brio Relaxie Brio Relaxie Brio Relaxie Brio Relaxie   Kan tänka mig FrogFrogFrogFrogFrogFrogFrogFrogFrogFrogFrog också, annars blir jag väl abuseanmäld
    *anmäler* {#lang_emotions_demon}
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-05 19:21:01 följande:
    och hugger som giftormar
    *väser*
    My sugar is raw
  • Senap
    Asereht skrev 2009-10-07 08:27:22 följande:
    Nu börjar jag få ihop ett riktigt litet lager med bugga grejor här hemma. Skadad som jag är så måste jag ju bara ha en massa omkringgrejor, det räcker ju inte bara med vagn! Sen att lillebror inte kommer förrren i månadsskiftet jan/feb är en helt annan sak. Frogen är marinblå i grundutförande och hela klädseln i absolut nyskick, jag tror att säljaren har haft annan basklädsel på under användande för man hittar inga spår av användning på det marinblå varken på sits, sufflett, varukorg eller liggdel. Sen har vi  (läs jag) nu även: Ett klarblått toppset i fleece 8gamla blå har jag fått lära mig) där suffletten dessvärre är välanvänd och solblekt men det andra i bra skick. Fick detta med vagnen. En klarblå (smurfblå) åkpåse (nya har jag fått uppgift om). Fick denna med vagnen. Ett fleecetopset i sand (jag gillar kombon marin/sand). Ett fleecetopset i blått, vilken blå detta är har jag ingen aning om! Den är mörkare än den gamla klarblå men enligt mig för ljus för att vara marin men det betyder ju inte att det inte är marin. Den såg betydligt ljusare och klarare ut på bilden i annonsen tyvärr, därav mitt köp. Vet inte riktigt vad jag tycker om den men man måste väl prova den innan man dissar. *s* Sommarsufflett i sand. Vinterhjul. En klarblå liggdel. Vad ska man ha för sufflett till denna? Tänkte köpa nåt kul men vet inte vad. Helst skulel jag nog vilja ha samma färg men jag vet ju inte om den är gammal/ny elelr whatever, jag hänger inte med i svängarna riktigt än. Ett helt ointressant inlägg förmodligen men jag är så glad och nöjd med mina grejor att jag var tvungen att berätta för någon.
    *applåderar*
    Nu behöver du bara lite parasoll, mugghållare så är du fullt utrustad.
    Svart suffla till blå liggdel är snyggt tycker jag Eller gul eller gamla orange.
    My sugar is raw
  • Senap
    JuliaochNelly skrev 2009-10-07 10:49:41 följande:
    Ni som har cam har ni bågen på eller tar ni av den då ni har åkpåsen på?
    Jag har alltid haft båden på då sonen var manisk på att hålla i sig när han åkte vagn.
    Hade inga problem att få i honom i vagnen.
    Då tycker jag det är krångligare i en Sitty.
    My sugar is raw
  • Senap
    JuliaochNelly skrev 2009-10-07 11:48:03 följande:
    hehe säkert...men hur fäster du påsen då drar du den över bågen eller? satte på den nyss och fick inte ordning på det
    Fäste den inte mer än vanligt (ram och sittplatta)
    My sugar is raw
  • Senap

Jag fattar inte riktigt problemet. {#lang_emotions_foot_in_mouth} *korkad*
    Jag buffade till ett hål att stoppa ned ungen i alternativt drog ned dragkedjan en aning.
    Funkar inte det?

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19