• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

metste skrev 2009-10-08 11:34:53 följande:
    Jag har en OTH åkpåse och den sitter faktiskt väldigt bra på min frog jag viker ner den längst upp på vagnen sen sätter jag sufletten över svårt att förklara men då kan den omöjligt glida ner. Men jag vill även ha buggans egna funkar cameleons åkpåse på frogen eller ska man köpa frogens åkpåse jag tänker även på andrahandsvärdet vilket är bäst?
    Camåkpåsen är egentligen universalpåsen som passar Cam, Frog och Gecko så den passar utmärkt.
    "Camåkpåsen" har högst andrahandsvärde.
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-08 16:25:14 följande:
    det räcker inte! jag har fleeceoverall på min 7-månaders i åkpåse nu, och hon är kall om fötterna trots yllesockor och vindtossor. Jag kommer ha riktig vinteroverall och en flecatalonfilt i åkpåsen när det är som kallast (bor också i stlm)
    Tänk på flecatalon håller temperaturen. Dvs stoppar man ned en kall fossing så håller den foten kall. *kluckar hönsigt*

Jag har inga tossor alls på M än i P&T liften. Bara filt och hon är nästan svettig.
    Kanske är jag som får varma barn. De reagerade inte ett skit när jag drack isvatten men sparkade som tokar när jag drack te i magen.
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-08 16:39:13 följande:
    nä så är inte min filt men det kanske beror på att det är fleece utanpå? tycker den håller perfekt temp oavsett väder *älskar*
    Nej, det spelar ingen roll. Det finns fall där folk förfruset händerna med sådana vantar då den inte värmer utan bevarar värme genom reflexion. *materialnörd*
    Bebis är ju oftast varm och inte som kalla händer - men iaf.
    My sugar is raw
  • Senap

*är inte intresserad av att tjaffsa*

My sugar is raw
  • Senap
    jmodestyclara skrev 2009-10-08 17:50:38 följande:
    *lipar och muckar gräl med maken istället* och dumma kioskägaren som ändrat öppettiderna till kl 18 och sedan stänger kvart i *har migrän och behövde cola*
    Jag har 2 stora Cola hemma *springer till bilen*
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-08 18:03:32 följande:
    Gulle Funderar på att släpa mig till affären, men det är ju varmt och skönt i soffan... *funderar på att övertala nåt av barnen att göra sällis till affären*
    Är maken på vift?
    My sugar is raw
  • Senap
    Bzzz skrev 2009-10-09 08:45:45 följande:
    Tack för era svar! Det låter inte som mina farhågor stämmer alls vilket gör mig glad! När jag menar skötväskan och hur man fäster den så tänker jag på att handtaget inte har någon "böj" vilket gör att den skulle glida ned-förstår du hur jag menar??
    Jag har haft en Skip Hop Expo på Bugaboo och det fungerar utmärkt.
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-09 19:37:15 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-09 19:35:10 följande: Jag ville ju ha en som matchade någon färg i colourblocks och det tycker jag att jag lyckades med, även om jag är lite sur för att jag inte fick skoflickans som också matchade, hon är så snål
    Mmmm, jag borde gett min ena PPB till dig. Dumma mig.
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-09 20:38:32 följande:
    Skönt att du inser det Jag kan ta en blommig åkpåse som tröst
    Du är så generös och nådig. *tacksam*
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-09 20:55:40 följande:
    eller hur!? *älskvärd*
    *packar ned åkpåse och knyter snöre om med rosett*

*glömmer*
    My sugar is raw