Jmia skrev 2009-09-10 13:59:24 följande:
Menade inget nedvärderande ukhti, men vad jag erfarit brukar du ju hänvisa till din man alltså kändes det inte alltför dumt att ställa frågan på detta vis. Jag tycker du borde leva som du lär i det här fallet. Jag behöver inte förklara min medicinering för dig eller någon annan på FL.
Du menade inte nervärderande . Men endå så va u tvungen att kommentera på ett nervärderande sätt. aja. jag har inte tid att ens argumentera ditt dåliga beteende.
Du värkar inte följa det man ska när det gäller fastan. för inte heller nervärderar man eller kommer med onädiga eller provoserande komentarer när man fastar.
man ska ha ett gott uppförande.
om du inte vill ha några kommentarer angende din medicin . eller att du inte vill ha komentarer som att det är att bryta fastan när man sväljer mediciner och specielt när man gör det med vaten under fastan så varför ens nämner du att du tar mediciner??.
det du sitter och lär å ts är att det ärhelt ok att svälja mediciner med lite vatten fast man fastar . fast att drika vatten under fastan är att bryta fastan .,. att ta mediciner oralt eller analt är att bryta fastan.
det är fullt att ljuga om isalm.