Trend att skaffa barn?
Har det inte blivit lite av en trend att skaffa barn i ung ålder? Jag är själv ung förälder så ta inte illa upp, men det känns nästan lite som att det blivit något mode att skaffa barn som ung.
Vad tycker ni?
Har det inte blivit lite av en trend att skaffa barn i ung ålder? Jag är själv ung förälder så ta inte illa upp, men det känns nästan lite som att det blivit något mode att skaffa barn som ung.
Vad tycker ni?
Jag hoppas att man skaffar barn för att man vill ha de, inte för att följa någon trend.
Men i kriser kanske det blir så. Vet inte då jag varken brydde mig om krisen eller är under 20 år.
Det har jag stött på FruHall. En kvinna, 22 år gammal, som gärna föder ett barn till och har det första tiden 1½ år ungefär. Sen blir det jobbigt och då kan någon annan ta över...
Tycker detta liknar en "duktighetstråd". Alla vräker skit omkring sig i försök att framställa sig själv i bättre dager.
Ja skulle aldrig kunna strunta i att ta hand om mitt barn. Mår dåligt att bara tänka tanken. Han är verkligen mitt allt o blir så glad av honom =)