Trend att skaffa barn?
Har det inte blivit lite av en trend att skaffa barn i ung ålder? Jag är själv ung förälder så ta inte illa upp, men det känns nästan lite som att det blivit något mode att skaffa barn som ung.
Vad tycker ni?
Har det inte blivit lite av en trend att skaffa barn i ung ålder? Jag är själv ung förälder så ta inte illa upp, men det känns nästan lite som att det blivit något mode att skaffa barn som ung.
Vad tycker ni?
Ja så nog är de alltid en "trend" att folk skaffar barn nu för tiden. =/
jag fick barn när jag var 18 är 20 nu och vänatar 2an inte vill jag ha ett barn till för att stanna hemma längre,
men jag tycker att det väl väldigt vanligt att det inte är planerat av unga föräldrar att skaffa barn
Det känns som en trend att skaffa barn ja. Eller nej vara gravid är en trend mer. Men det kommer en dag då man inte har en stor rund mage och istället har en liten bebis man tar hand om :) Man är inte alltid gravid med mage...Jag har inte samma energi som en 21 åring som inte har barn har.
Jag fick barn som 17 åring, mitt andra när jag var 19 och väntar mitt tredje nu när jag är 22... Inte har det varit en trend för mig eller "bara för att få vara hemma".. Jag har jobbat och pluggat emellan mina barn..
Äh, tjejer har ju i alla tider skaffat barn "tidigt"!
Meh, jag ska på krogen snart, då jag fyller 18år. Jag är mamma... Och hade jag fyllt 18år 2 månader efter förlossningen så hade jag nog gått endå. Inte en hel natt utan bara 2-3 timmar ungefär.. Nu vet jag att du inte menar alla.. Men bara för att man går på krogen så behöver det ju inte betyda att man kommer att ge upp sitt barn.
haha hjälp vilken tråd
heja er unga mammor, vad duktiga ni är som inte är JUST den där dåliga mamman!!!