• Prisssan

Pladdertråden 12

Mina vänner

{#lang_emotions_kiss}

Talk to me...
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Svar på tråden Pladdertråden 12
  • Prisssan

Haha adventspizza Härligt!

I think I´m paranoid and complicated....
  • Cia o krabaten

Adventspizza

Vi var iväg bara E och jag på fyrverkerier ikväll. Det var mysigt, förutom att hon såklart skulle kissa efter 1/3 av "showen" så sen var det lika bra att gå mot bilen och försöka tråckla sig ut bland alla, för det var massor med folk!
    Men lite fick vi se på vår promenad iaf

• Habaladabala

Hej hej!
    Vår pucko dator verkar ha återuppstått nu men det är nog bara en tidsfråga innan den rasar helt. Men nu finns iaf kopior på alla foton även på externa hårddisken så det känns lite lugnare nu.

Vad mysigt ni alla verkar ha haft det med adventspizza, julmarknad och fyrverkerier.
    Cia, vi hade som tradition tidigare att vi alltid träffades hela familjen och gick upp till slottet och sen åkte vi hem till syrran och drack glögg och åt lussekatter, sen när hon flyttade ut på landet tog vi över traditionen men i år blev det inget alls. Vi har bestämt att vi inte ska ta fram några julsaker alls förns efter fotograferingen av lägenheten och det är 8/12 och lillasyster orkade inte städa hemma så pass att hon kunde ta emot oss på fika.

Vi har haft Våfflis sova hos svärisarna i natt för vi packade och röjde hela dan igår och sen var vi på 30års fest igår kväll. (åkte iof hem redan vid 10 ) så idag när vi hämtade henne fick vi silllunch och sen glögg så liiite adventskänsla fick vi iaf.
    Nu är Våfflis sjuk med massa feber och hosta/snor. Hoppas och tror att det beror på svinsprutan hon fick i onsdags men helt säker kan man ju inte vara.

• Cia o krabaten

Tjej:; trist med traditioner som rinner ut i sanden...
    Men ni hittar nya!
    Sen är det ju inte helt kul att stå på fyrverkerier med små barn heller så kasnke senare i livet?

Spännande med fotografering snart!
    Men den ska inte ut förrän efter nyår va?

• Habaladabala

Cia,
    Ja det känns lite trist att det ramlar bort men jag var inte så sugen på att släpa mig upp för backen med den här magen och både Våfflis och kusinerna känns lite för små för att verkligen uppskatta fyrverkerierna, men vi borde kunna hålla fast i glöggdelen iaf.
    Får ta tag i det nästa år igen för då ska jag pynta heeeeela huset som kompensation för i år

De ska fota nu i december men inte lägga ut den på hemnet förns efter nyår och sen satsar de på visning runt 20 januari tror jag.
    Skönt att vi inte måste jäkta ut den nu när alla är så upptagna av julen, tror vi tjänar på att vänta.
    Men pga det vill jag inte ha julsaker framme förns efter fotona eftersom alla kommer vara kräkless på tomtar och sånt just när vår lgh kommer ut på internet.

• lurksmulan

Morron!

Cia: Vad härligt det låter med fyrverkerier!

Här regnar det och är jättetrist väder, som vanligt.
    Ikväll har Laban avslutning på gympan och då får familjen vara med och titta, det ska bli jättekul! Kom precis på att jag inte har med mig kameran...

Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • Cia o krabaten

Idag hade jag hux flux medarbetarsamtal!!!
    10min att förbereda mig,men det är nästan lika bra för annars hade jag bara haft ont i magen

Iaf så gick det himla bra!
    Chefen tyckte samma som jag
    Dvs att jag gör ett bra jobb och jag fick belysa mina bra sidor lite extra
    Känns bra!
    Däremot är ju inte detta lönesamtal tyväaa
    Men det piggade upp min dag iaf!

• Prisssan

Idag fick jag jobba ensam då min kollega är sjuk och sen blev vik. också sjuk... det var jätteroligt (inte) men det gick ju.
    Värsta var att jag missade min demenshandledning... kunde ju inte lämna avd. ensam.

I think I´m paranoid and complicated....
  • lurksmulan
    Cellisen: Meeeen vad dåligt att det blir så rörigt på ditt jobb hela tiden! Fanns det ingen annan vikarie att ringa in då? Du kan ju inte sköta allt helt själv!
    Vilken dag är det C ska göra ny MR?
    Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • Cia o krabaten

Sitter här och är riktigt nöjd och glad över mitt medarbetarsamtal!
    Känns så himla bra att få så mycket positiv feedback och beröm! *Glad*
    Här har jag gått och trott att chefen tycker jag är värdelös, mycket pg atat jag varit sjukskriven och jobbat så lite osv, och så tycker han att jag är så bra som jag tycker!

Cella: Det är ju under all kritik att jobba själv!
    Borde inte få förekomma öht
    Kram

Lurk: hur är det med skadade katten?
    Hur går det med L nu?

Svar på tråden Pladdertråden 12