• snorkråka

Vad är ditt I-landsproblem?

Vad har du för I-landsproblem?
    Idaag var mitt när jag var tvungen att köpa Coca-cola när jag egentligen ville ha Pepsi. Stackars mig! Sååå... Vad gör livet surt för dig?

• Svar på tråden Vad är ditt I-landsproblem?
  • styggingen

Jag var tvungen att sälja en av mina skitdyra klockor för att kunna åka på en 4-veckors semmester i höst. Jävla skit att världsekonomin måste svaja...

• Liten men naggande

idag när jag var på mingel så var det för mycket vaniljsmak på rödvinet som det bjöds på...fy... mitt liv är så orättvist hårt ibland.

• snorkråka
    styggingen skrev 2009-09-10 23:26:53 följande:
    Jag var tvungen att sälja en av mina skitdyra klockor för att kunna åka på en 4-veckors semmester i höst. Jävla skit att världsekonomin måste svaja...
    Är det sant? Finns fan ingen rättvisa här i världen!
  • styggingen

....mitt näst största problem är att jag stavade semester fel. Jag ser ju ut som en idiot!

• snorkråka

Liten men naggande skrev 2009-09-10 23:27:08 följande:

idag när jag var på mingel så var det för mycket vaniljsmak på rödvinet som det bjöds på...fy... mitt liv är så orättvist hårt ibland.
    Det är för bedrövligt. Jag vet hur det är, köpte en gång vanilj-cola av misstag, och satan vad äcklig den var.
  • Spicy Women

Jag är sugen på choklad.

• styggingen

Jag håller med dig. Min älskade Panerai-klocka...

snorkråka skrev 2009-09-10 23:27:47 följande:
    Är det sant? Finns fan ingen rättvisa här i världen!
  • Fru  Grön

hahahaa, mitt problem just nu är att det bara fortsätter att klia på ryggen och jag är ensam hemma, men det är ju rena rama u-landsproblemet i jämförelse med era!

• styggingen

Se upp så att du inte förstör dina strumpbyxor med den skadade nageln. Ta det lugnt och låt din nagel vila nu...

Mira 70 skrev 2009-09-10 23:29:14 följande:

Jag bröt nyss en nagel.
Svar på tråden Vad är ditt I-landsproblem?