• snorkråka

Vad är ditt I-landsproblem?

Vad har du för I-landsproblem?
    Idaag var mitt när jag var tvungen att köpa Coca-cola när jag egentligen ville ha Pepsi. Stackars mig! Sååå... Vad gör livet surt för dig?

• Svar på tråden Vad är ditt I-landsproblem?
  • snorkråka
    LyckligtSlut skrev 2009-09-11 20:16:54 följande:
    Min nya lägenhet har ingen ugn. Var fan ska jag baka cupcakes då? Jävla skit!
    Ingen ugn??? Det trodde jag var en mänsklig rättighet? Ögnade igenom Amnestys grundstadgar häromdan och är nästan säker på att jag såg nåt om att "var man skall äga en ugn" eller nåt liknande, så jag tycker nog att du ska kontakt med nån organisation för mänskliga rättigheter. Så här kan du ju inte leva!
  • rumpkullan

Mitt I-landsproblem?
    Att jag har fullt i alla mina akvarier i Fish World och 30000 coins som bara ligger och skräpar...
    Hur orättvist är inte det?

• fendt87

har inget just idag, men förra veckan var det lite jobbigt: vi fick inte plats med all mat i kylskåpet ;)

• emma91

Att jag har ont i magen efter jag åt vanlig glass!
    Är laktosintolerant

• Grizelda

Jag hittade en drunknad igelkott i min swimmingpool! Varför ska just JAG drabbas? Vart är världen på vääääg!?!

• snorkråka

Den här morgonen har tagit i-landsproblemen till nya höjder. Den rökta skinkan var slut, var tvungen att ta äcklig kokt skinka på smörgåsen. Fanns ingen mjölk, fick ta grädde i kaffet, och som pricken över i, är mitt balsam nästan slut. Vilken start på dagen.

• Vila

Jag har i-landsproblem hela tiden. T.ex. idag så hade jag för lite mandelmassa så jag fick bara chokladmuffins istället för madelmuffins, väldigt irriterande för mandelmuffins är min favorit. Dessutom är det för lång tid kvar till Överlevarna som går på tv ikväll och vad ska vi ha till middag - åhhh denna matångest!!!!!

• ackvelina

Inget större problem, snarare dagens i-landsgåta: Varken jag eller min sambo är några storförbrukare av lipsyl, faktum är att ingen av oss har använt det på flera år. Det är bara vi och vår tvååring i familjen och vi flyttade för lite mer än ett år sedan till den här lägenheten och gjorde i den vevan av med en massa gammalt skrot. Ändå lyckas dottern hitta lipsylstift överallt och kleta med. Varför?

• Lovely L

När jag skulle ta ut en 100-lapp it bankomaten fanns det bara 500-lappar att ta ut... så jobbigt!

• fendt87

Lovely L skrev 2009-09-12 23:03:55 följande:

När jag skulle ta ut en 100-lapp it bankomaten fanns det bara 500-lappar att ta ut... så jobbigt!
    haha, precis som i "HippHipp"
Svar på tråden Vad är ditt I-landsproblem?