• snorkråka

Vad är ditt I-landsproblem?

Vad har du för I-landsproblem?
    Idaag var mitt när jag var tvungen att köpa Coca-cola när jag egentligen ville ha Pepsi. Stackars mig! Sååå... Vad gör livet surt för dig?

• Svar på tråden Vad är ditt I-landsproblem?
  • snorkråka
    Fru Grön skrev 2009-09-10 23:30:06 följande:
    hahahaa, mitt problem just nu är att det bara fortsätter att klia på ryggen och jag är ensam hemma, men det är ju rena rama u-landsproblemet i jämförelse med era!
    Jag har en alldeles excellent liten slags trägaffel, påminner lite om en skeletthand i trä, utmärkt att klia rygg med! Men det är klart, u-ländare som du är så kanske du inte har råd med en sån, tror att den gick loss på 29 kronor...
  • Mira 70
    styggingen skrev 2009-09-10 23:31:23 följande:
    Se upp så att du inte förstör dina strumpbyxor med den skadade nageln. Ta det lugnt och låt din nagel vila nu...Mira 70 skrev 2009-09-10 23:29:14 följande:
    Ja jag känner mig helt förstörd, måste verkligen ta det lugnt. Längtar sååå tills i morgon när jag kan ringa min nagelteknolog för akut hjälp.
  • snorkråka

Mira 70 skrev 2009-09-10 23:34:23 följande:

Ja jag känner mig helt förstörd, måste verkligen ta det lugnt. Längtar sååå tills i morgon när jag kan ringa min nagelteknolog för akut hjälp.
    Har hon ingen jour-tid så du kan ringa nu? Tycker verkligen inte att det vore för mycket begärt?
  • styggingen

Han kan säkert komma hem till dig och fixa nageln imorgon. Du lär ju inte vilja visa dig ute som din nagel ser ut. Om det ändå var vinter så att du kunde ha handskar! Med tiden så glömmer du detta dock. Det gör ont nu men om några månader så börjar du se positivt på livet igen. Tro mig jag har också sett hopplöshetens fula tryne.

Mira 70 skrev 2009-09-10 23:34:23 följande:

• Mira 70
    snorkråka skrev 2009-09-10 23:37:02 följande:
    Mira 70 skrev 2009-09-10 23:34:23 följande: Har hon ingen jour-tid så du kan ringa nu? Tycker verkligen inte att det vore för mycket begärt?
    Nej egentligen borde man ju kunna begära det när det händer så här akut på kvällen.
  • Mira 70
    styggingen skrev 2009-09-10 23:39:48 följande:
    Han kan säkert komma hem till dig och fixa nageln imorgon. Du lär ju inte vilja visa dig ute som din nagel ser ut. Om det ändå var vinter så att du kunde ha handskar! Med tiden så glömmer du detta dock. Det gör ont nu men om några månader så börjar du se positivt på livet igen. Tro mig jag har också sett hopplöshetens fula tryne. Mira 70 skrev 2009-09-10 23:34:23 följande:
    Nej det gör ju inte ont, men det ser ju inte klokt ut. Får ju skämmas om jag ska behöva ta bussen till stan i morgon och få det fixat, hoppas verkligen hon gör hembesök.
  • snorkråka

Mira 70 skrev 2009-09-10 23:49:19 följande:

Nej egentligen borde man ju kunna begära det när det händer så här akut på kvällen.
    Jag menar, har man valt ett serviceyrke så har man, då måste man kunna ställa upp när det behövs.
  • Natosh

När man steker pannkakor är fyrans värme för hög och trean för låg. Har länge funderat på att ta patent på en 3½-pannkaksnivå

• LyckligtSlut

Jag äter för mycket kakor så jag blir tjock. Det är väl ett ganska klassiskt i-landsproblem?

• LyckligtSlut

Min nya lägenhet har ingen ugn. Var fan ska jag baka cupcakes då? Jävla skit!

Svar på tråden Vad är ditt I-landsproblem?