• snorkråka

Vad är ditt I-landsproblem?

Vad har du för I-landsproblem?
    Idaag var mitt när jag var tvungen att köpa Coca-cola när jag egentligen ville ha Pepsi. Stackars mig! Sååå... Vad gör livet surt för dig?

• Svar på tråden Vad är ditt I-landsproblem?
  • Ett två tre

Jag orkar inte ha med mig sonen till mataffären men handlar jag när han är på dagis så har jag ingen vagn med mig och måste bära påsarna hem.

• Jontesfru

att sonen är förkyld och på tisdag ska han sövas för en magnetröntgen. o är han förkyld blir den framflyttad. det är mitt problem.

Mamma till Anton 12år och Axel 2 år
  • hundpuss

Mitt i-landsproblem är när mitt nymålade nagellack åker av/ blir repat för att jag måste diska. För jag vägrar använda diskhandskar, det är totalt osexigt

• sherlock

Vad jag ska spendera pengar jag fått i present på Vill ju inte köpa något tråkigt som man senare ångrar (jämn födelsedag).

Pizza eller korv m broccoli till middag....

• kråkanbråkan

mitt stora i-landsproblem idag är att jag råkat förköpa mej på ikeahyllor, nu har ja ingen vägg kvar att sätta dom på!

• snorkråka
    sherlock skrev 2009-09-29 19:08:05 följande:
    Vad jag ska spendera pengar jag fått i present på Vill ju inte köpa något tråkigt som man senare ångrar (jämn födelsedag). Pizza eller korv m broccoli till middag....
    Gör som Maria i Höllywoodfruarna! Köp ett kylskåp och ställ i garaget...
  • BlommyNess12

Att min röda klänning i chiffon med sidenband inte alls satt lika snyggt på mig som på henne i katalogen, vafan ska jag nu ha på mig när jag går ut på lördag? Stackars stackars mig.

• snorkråka
    Vision400 skrev 2009-09-29 19:04:52 följande:
    Mitt i-landsproblem är när mitt nymålade nagellack åker av/ blir repat för att jag måste diska. För jag vägrar använda diskhandskar, det är totalt osexigt
    Skit i att diska, det kan väl någon annan göra?
  • Flyssel

Jag skulle slänga in ett sista-minuten-bud på en auktion på tradera när datorjäkeln hängde sig så jag missade auktionen!! Jag var så upprörd att jag nästan började gråta!
    Det hände för flera veckor sedan och jag blir fortfarande arg när jag tänker på det...

• snorkråka
    Flyssel skrev 2009-09-30 12:23:45 följande:
    Jag skulle slänga in ett sista-minuten-bud på en auktion på tradera när datorjäkeln hängde sig så jag missade auktionen!! Jag var så upprörd att jag nästan började gråta! Det hände för flera veckor sedan och jag blir fortfarande arg när jag tänker på det...
    "styjkekjam"
  • Sfinxen

Vi var tvungna att vänta fem långa minuter på BVC:s öppna mottagning, och tidningsutbudet i väntrummet bestod bara av familjetidningar...

• TheGangster

Jag har tvättid men jag ORKAR verkligen inte släpa den fulla tvättkorgen till hissen och åka ner till tvättstugan.
    va fan liksom!

• Flyssel
    snorkråka skrev 2009-09-30 12:24:49 följande:
    "styjkekjam"
    Tack!! *kjaaaamizzzajjjj*
Svar på tråden Vad är ditt I-landsproblem?