Tycker du om leverpastej?
Ja hur är det? Brukar du ha leverpastej på mackan? Kanske du till och med är så händig att du gör egen leverpastej? 
Motivera gärna 
Ja hur är det? Brukar du ha leverpastej på mackan? Kanske du till och med är så händig att du gör egen leverpastej? 
Motivera gärna 
Hatar det.
När jag var yngre så älskade jag kaviar och min syster älskade leverpastej, vi bytte smörgås en dag, hon tyckte inte om kaviaren, och jag sprang till vasken och spydde.
Idag klarar jag inte av lukten utan får kvälningar direkt.
annat, jag brukar få en leverpastejsperiod typ var 3e år eller så, då äter jag det i några veckor och sen är det bra med det i några år igen..
-Och jag äter endast pastejkökets bredbara med gurka och det på skogaholmslimpa, ingen annan kombination funkar för mig
Tycker bara om den leverpastej som mamma brukar göra till jul efter mormors gamla recept.
Ja, både och
Älskar dansk leverpastje, helst den som gammel moster lagar. Svensk smakar nästan inget.
Ja, föredrar skivbar. Sen älskar jag leverpastej med vitlök i som man äter med vinbärsgele
Gillar båda delarna men absolut inte grövre leverpastej. Måste vara gräddig med lite lever