• Hallonröd

Tycker du om leverpastej?

Ja hur är det? Brukar du ha leverpastej på mackan? Kanske du till och med är så händig att du gör egen leverpastej? {#lang_emotions_wink}

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om leverpastej?
  • Pemmel

Både är gott, men skivbar godast.

• Lussekatten87

Jag älskar leverpastej
    Har gjort det själv också ett antal gånger när jag gick på gymnasiet.

(¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria 090729 ♥ ¸.?°´¯)
  • Snuttjulla

Åh, det är sååå gott. Jag gillar både bredbar och skivbar, lite olika vad jag är sugen på. Men läser dock inte innehållsförteckningen... har inbillat mig i alla år, att leverpastej är relativt nyttigt pålägg, men nähä, nu har jag fått veta att det varken är nyttigt eller onyttigt... inget speciellt med det...

• CloudBerry the 1st
    Angels Fall First skrev 2009-09-12 18:24:16 följande:
    Och jag vill läsa den så att jag slipper dom där läskiga svamparna man kan träffa på i vissa varianter  
    Det är det ju det  svarta som är dyrt

Jag vill btw kunna skiva pastejen så bredbart är inget för mig..
  • az81

nej, jag tycker inte om leverpastej. Har faktiskt aldrig i hela mitt liv tyckt om det.

• BlivandeUngMamma

Båda är så himmelsk goda!
    Har dock inte ätit pastej på 4,5 år, men jag fantiserar..

mmmmm....

• kokulan

Jag älskade leverpastej tills min sambo skulle göra egen. Lukten från ugnen.... urk! Say no more...

• redneck girl

inte överförtjust i leverpastej.föredrar den skivbara isf.men ungarna gillar bredbar...

• Jmia
    Hallonröd skrev 2009-09-12 18:23:26 följande:
    Vitlök..?... Visste inte att det fanns....gillar vitlök men i leverpastej...?..
    Paté. Inte pastej. Men snarlikt.
  • Angels Fall First
    CloudBerry the 1st skrev 2009-09-12 23:46:45 följande:
    Det är det ju det  svarta som är dyrt  Jag vill btw kunna skiva pastejen så bredbart är inget för mig..
    Kan hända men svamp är inte gott! 
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Bling1975

Den måste vara bredbar för jag vill bara ha ett väldigt tunt lager, sedan ska det vara knäcke och massor med gurka. Gillar inte sorterna med svamp eller gurka.

• Stårschan

Nej. Just leverpastej är en av de saker som jag tycker är bland det äckligaste som finns. Tycker att det är skitäckligt att hjälpa barnen att bre leverpastejmackor...

Utan tvivel är man inte riktigt klok - Tage Danielsson
Svar på tråden Tycker du om leverpastej?