Tycker du om leverpastej?
Ja hur är det? Brukar du ha leverpastej på mackan? Kanske du till och med är så händig att du gör egen leverpastej? 
Motivera gärna 
Ja hur är det? Brukar du ha leverpastej på mackan? Kanske du till och med är så händig att du gör egen leverpastej? 
Motivera gärna 
Både är gott, men skivbar godast.
Jag älskar leverpastej
Har gjort det själv också ett antal gånger när jag gick på gymnasiet.
Ibland kan jag bli riktigt sugen på leverpastej med gurka men efter en smörgås så vill jag inte ha något. Så det slutar med att min sambo äter upp resten =)
www.carinaandersson.blogg.se
Åh, det är sååå gott. Jag gillar både bredbar och skivbar, lite olika vad jag är sugen på. Men läser dock inte innehållsförteckningen... har inbillat mig i alla år, att leverpastej är relativt nyttigt pålägg, men nähä, nu har jag fått veta att det varken är nyttigt eller onyttigt... inget speciellt med det...
nej, jag tycker inte om leverpastej. Har faktiskt aldrig i hela mitt liv tyckt om det.
Båda är så himmelsk goda!
Har dock inte ätit pastej på 4,5 år, men jag fantiserar..
mmmmm....
Jag älskade leverpastej tills min sambo skulle göra egen. Lukten från ugnen.... urk! Say no more...
inte överförtjust i leverpastej.föredrar den skivbara isf.men ungarna gillar bredbar...
Ja, både och.
Blä. Däremot gillar maken och barnen det.
Den måste vara bredbar för jag vill bara ha ett väldigt tunt lager, sedan ska det vara knäcke och massor med gurka. Gillar inte sorterna med svamp eller gurka.
Nej. Just leverpastej är en av de saker som jag tycker är bland det äckligaste som finns. Tycker att det är skitäckligt att hjälpa barnen att bre leverpastejmackor...